יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

תנועת "חוזרים להר" מציעים למוסלמים תשלום עבור אכסון גדי לפסח

תנועת "חוזרים להר" בפניה לתושבים המוסלמים בעיר העתיקה בירושלים - תשלום כספי למי שיאחסן עבורנו בביתו גדי עבור קרבן פסח

09:59 ,22/03/23
חוזרים להר
קרדיט: חוזרים להר
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

פעילי תנועת "חוזרים להר" תלו במהלך הלילה מודעות בערבית ברחובות העיר העתיקה בירושלים. במודעות הציעו הפעילים תשלום כספי לתושבים הערבים שיאותו לאחסן גדיים צעירים בביתם, כאשר על פי כוונת הפעילים הגדיים ישמשו להקרבת קרבן פסח בהר הבית בחג הפסח הקרוב.

"יש לכם חצר או חדר פנוי?
רוצים לעשות הכנסה קלה מהצד? אנחנו מחפשים מקום לאחסון גדיים בעיר העתיקה, סמוך להר הבית – יתרון. תשלום הוגן." נכתב במודעה בשפה הערבית. בנוסף לכך המודעה מופצת גם בקבוצות פייסבוק של ערבים באזור העיר העתיקה בירושלים.

כמידי שנה, בתנועת "חוזרים להר" נערכים להקרבת קרבן פסח בהר הבית. כזכור, מדי שנה בשנה נעצרים פעילי התנועה על ידי משטרת ישראל כאשר הם בדרכם להר הבית עם גדיים המיועדים לעלות כקרבן. השנה הפעילים נערכים מראש לאפשרות שמשטרת ישראל תחפש אותם ותמנע את הגישה לסביבות הר הבית ועל כן הם מחפשים מקומות בהם ישמרו הגדיים קרוב להר ככל האפשר, בבתי הערבים המתגוררים ברובע המוסלמי שבעיר העתיקה, זאת בתקווה שהדבר יקל על הכנסת בעלי החיים אל תוך הר הבית מבלי לעבור מחסומי משטרה בדרך.

רפאל מוריס, יו"ר תנועת חוזרים להר אומר כי "מצוות קרבן פסח היא מצווה מהתורה שאנחנו מחוייבים לקיים אותה". מוריס מוסיף בדבריו כי "טוב תעשה ממשלת 'הימין מלא מלא' בכך שתאפשר לכל מי שחפץ בכך להקריב את קרבן הפסח השנה".

מוריס מציין: "בצר לנו ולנוכח חוסר ההיענות לבקשותינו מצד גורמי הממשלה והמשטרה לקיים את המצווה המוטלת עלינו בצורה מתואמת ומסודרת, אנו נאלצים לפנות לאפיקים אחרים וליצור פתרונות חלופיים שיסייעו לנו לקיים את המצווה החשובה הזו".

חוזרים להר

קרדיט: חוזרים להר

חוזרים להר

קרדיט: חוזרים להר

קרדיט: חוזרים להר

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו