יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

תמונות של נתניהו לצד חבל תלייה וצלבי קרס נתלו בביה"ס בר"ג

ההסתה נמשכת: תמונות של בנימין נתניהו לצד חבל תלייה וצלבי קרס נתלו בבית הספר היסודי ברמת גן • הליכוד "נגיד תלונה במשטרה"

13:01 ,21/11/22
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ההסתה נמשכת: תמונות של בנימין נתניהו לצד חבל תלייה וצלבי קרס נתלו בבית הספר היסודי ברמת גן.

לאחר תלונות הורי התלמידים נמסר התברר כי האחראי לפרובוקציה הוז אינו אחר מאשר מורה בבית הספר.

שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון הנחתה היום לזמן לבירור מיידי את המורה ומנהלת בית הספר ברמת גן בו נראו תמונתו של רה"מ לשעבר נתניהו עם צלבי קרס וחבל תלייה.

שרת החינוך שאשא ביטון: "הסתה ונאצות נגד נבחרי ציבור לא בבית ספרינו. אנחנו מחויבים לשמור על שיח דמוקרטי מכבד בחברה הישראלית בכללל ובמערכת החינוך בפרט".

מדוברות הליכוד נמסר: הליכוד מגיש תלונה במשטרה בעקבות כרזות ההסתה נגד ראש הממשלה המיועד נתניהו שהוצגו בבית הספר ״יהלום״ ברמת גן.

חבר מועצת העיר רמת גן, עו"ד זוהר ישרים שפרסם את התמונות בחשבון הפייסבוק שלו כתב: "הלם מוחלט וזעזוע עמוק לנוכח המראות המזעזעים שפקדו את בית הספר היסודי שבעיר. הילדים שלנו היקרים לנו מכל נחשפו במודע וביד מכוונת לתצוגת צלבי קרס וחבל תלייה לראשו של ראש הממשלה המיועד מר בנימין נתניהו. אם אירוע כזה היה מתרחש בקצה העולם, הוא לבטח היה פותח מהדורת חדשות, אבל שזה אצלנו בעיר – כולם שותקים".

"זה בכלל לא משנה מה ההשקפה הפוליטית שלנו, ימין או שמאל, כאן מדובר בחציית קו אדום בוהק וקריאה לחריצת דין מוות כלפי פוליטיקאי וכל זה תחת מסווה חינוכי שמתיימר לחנך את ילדינו לערכים. פניתי למ"מ מנהלת אגף החינוך בעיר הגב' רונית פדלון שתבצע בדיקה מקיפה לנוכח המראות הקשים לבל יחזרו בשנית. מיותר לציין שמי שאחראי לתצוגה המבישה, המסיתה והמאיימת הזו חייב לסיים את עבודתו לאלתר ולהרחיקו מיד וללא דיחוי מכל סוג של קשר עם מי מהתלמידים. מיד לכשהדברים יתבהרו תשקל פנייה למשטרת ישראל ככל הנדרש", אמר.

מטעם העירייה נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה כל פעולה העומדת בסתירה לחינוך לערכים דמוקרטים ומוקיעים כל ניסיון להסתה. יש לציין שהמורה הינו עובד משרד החינוך ולכן הטיפול המשמעתי הוא של משרד החינוך. אנו נעמוד בקשר עם המשרד בעניין הצעדים שינקטו".

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד אמר: "ההסתה נגד נתניהו של מחנה 'השינוי והריפוי', חודרת למרחב המוגן של חינוך ילדינו. אני מצפה לשמוע גינוי ממפלגות השמאל להסתה הנוראית הזו. יש גבול".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו