שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

חשד לפיגוע דריסה: מחבל נהג על המדרכה ודרס תלמיד

חשד לפיגוע דריסה: תלמיד בית ספר נפצע בינוני לאחר שנפגע מרכב שעלה על המדרכה בו עמד • צפו

11:17 ,24/11/22
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חדש לפיגוע דריסה: תלמיד בית ספר נפצע בינוני לאחר שנפגע מרכב שעלה על המדרכה בו עמד.

החובשים של מד"א ליאור פז ורון-אל ישראלי שהגיעו למקום סיפרו: "כשהגענו ראינו את ההפצוע שוכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלה בגפיים. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב שעלה על המדרכה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותו לבי"ח כשהוא במצב בינוני."

שמואל טוויל וזאבי שיינין חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בהולך רגל שנפגע מרכב. הענקנו לו בזירה סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים סורוקה כשהוא סובל מחבלות ופציעות קשות בגפיים".

מדוברות בית החולים סורוקה נמסר: "לחדר הטראומה במלר"ד סורוקה פונה נער בן 18 לאחר דריסה. לאחר ייצוב מצבו בחדר טראומה הועבר לחדר ניתוח. הוא סובל מפגיעת גפיים ומצבו מוגדר בינוני".

במשטרת ישראל אומרים: "קיבלנו דיווח כי רכב פרטי פגע בהולך רגל ברחוב אילן רמון והמשיך בנסיעה עד שהפסיק נסיעתו לאחר כמה עשרות מטרים. על פי גורמי רפואה הולך הרגל נפצע באורח קל- בינוני. נהג הרכב נעצר ונלקח אף הוא לטיפול רפואי. נפתחה חקירה.

"לאחר שהנהג נעצר מפקד מרחב נגב תת ניצב נחשון נגלר הגיע לזירה. כל כיווני החקירה נבדקים", מה שמצביע כי יתכן ומדובר בפיגוע דריסה.

מהנהלת בית הספר בו לומד התלמיד נמסר:
בשעה 8:45 נפגע תלמיד בכיתה י״ג מרכב, מדובר בנהג בן מיעוטים הרכב נעצר על ידי המשטרה מאה מטר לאחר מכן. התלמיד טופל על ידי מד״א ופונה באמבולנס בסביבות השעה 9:00. מד״א אומרים כי התלמיד נפצע פציעה בינונית עם שבר ברגל ומכות יבשות. הנהג בחקירת המשטרה (כנראה בעברו עבירות תנועה רבות).

צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה


קרדיט: מצלמות אבטחה

 

קרדיט: מצלמות אבטחה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו