שבת, 22/06/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

תיעוד: לוחמי הימ״מ והשב״כ מחלצים את נועה ארגמני

לוחמי הימ״מ והשב״כ חילצו את נועה ארגמני משבי חמאס. בתיעוד מרגש נשמעים הלוחמים מרגיעים אותה: "נועה הכל בסדר, לוקחים אותך הביתה".

21:50 ,15/06/24
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

תיעוד מיוחד ומרגש נחשף היום (שבת) על ידי דובר צה"ל, בו נראים לוחמי הימ״מ והיחידה המבצעית של שב״כ מחלצים את נועה ארגמני, שנחטפה על ידי חמאס והוחזקה בשבי בעזה. נועה, בת 19, נחטפה במהלך מתקפת הפתע של חמאס שהתרחשה לפני מספר שבועות. היא הוחזקה בשבי בתנאים קשים, אך בזכות מבצע חילוץ מסוכן ומורכב, היא הושבה הביתה בשלום.

החילוץ התרחש במהלך מבצע משותף של כוחות הימ״מ (יחידה מיוחדת למלחמה בטרור) והיחידה המבצעית של שב״כ (שירות הביטחון הכללי). המבצע התנהל בסודיות מוחלטת, והכוחות פעלו תחת תנאים מסוכנים כדי לשחרר את נועה ולהשיבה לחיק משפחתה.

בתיעוד שהופץ, ניתן לראות את הלוחמים ניגשים אל נועה ומרגיעים אותה במילים: "נועה הכל בסדר, לוקחים אותך הביתה". נועה נראית נרגשת ומבולבלת, אך מתמלאת הקלה כשמבינה שהיא נחלצה מהסכנה. הלוחמים, במקצועיות ובאמפתיה, מובילים אותה למקום מבטחים, שם היא מועברת לטיפול רפואי ולמפגש מרגש עם בני משפחתה.

מבצע החילוץ התאפשר בזכות מודיעין מדויק ופעולה מתואמת היטב של כל הכוחות המעורבים. ראש הממשלה ושר הביטחון שיבחו את הכוחות על ביצוע מוצלח של משימה מורכבת ומסוכנת, והביעו תקווה כי כל החטופים הנוספים ישוחררו במהרה.

"זהו רגע של גאווה גדולה עבור המדינה ועבור כוחות הביטחון," אמר ראש הממשלה. "המקצועיות והאומץ של הלוחמים הפכו את המבצע הזה לאפשרי, ואנו נמשיך לפעול ללא לאות לשחרור כל החטופים."

בתדרוך לעיתונאים, דובר צה"ל ציין כי המבצע תוכנן בקפידה על ידי צוותים מומחים משב״כ והימ״מ, שהתבססו על מידע מודיעיני מדויק שהתקבל בימים האחרונים. "הכוחות פעלו בשיתוף פעולה מלא והפגינו נחישות ואומץ יוצאים מן הכלל," אמר הדובר. "המבצע היה מורכב מאוד וכלל סיכונים משמעותיים, אך בסופו של דבר הוא הוכתר כהצלחה."

עם חזרתה הביתה, נועה התקבלה בחום ובאהבה על ידי משפחתה וקהילתה. "אנחנו אסירי תודה לכל מי שפעל והסתכן כדי להחזיר את נועה אלינו," אמר אביה של נועה בהתרגשות. "זהו נס עבורנו, ואנו מודים לכל מי שתרם להצלחת המבצע."

החילוץ של נועה מהווה חלק מהמאמצים המתמשכים של צה"ל ושירותי הביטחון להשיב את כל החטופים שנפלו לידי חמאס במתקפת הפתע. "אנו נמשיך לפעול בנחישות ובמקצועיות כדי להבטיח את חזרתם של כל החטופים," הבטיח דובר צה"ל. "המחויבות שלנו היא להבטיח את ביטחונם של כל אזרחי ישראל, בכל מקום שהם נמצאים."

תיעוד החילוץ של נועה משדר מסר ברור על יכולתן ועוצמתן של יחידות הביטחון הישראליות, המוכנות לפעול בכל עת ובכל תנאי כדי להגן על חיי אזרחי המדינה. התיעוד המרגש חושף גם את הצד האנושי והאמפתי של הלוחמים, המוכנים להסתכן ולפעול במצבים המורכבים ביותר למען הצלת חיי אדם.

הסיפור של נועה ארגמני הוא סיפור של תקווה ונחישות, המראה כיצד עבודת צוות מקצועית ומסורה יכולה להביא לתוצאות יוצאות דופן גם בתנאים הקשים ביותר. החילוץ שלה מהווה נקודת אור בימים קשים, ומסמל את המחויבות הבלתי מתפשרת של מדינת ישראל לביטחון אזרחיה.

צפו

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו