יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

תיעוד חדש חושף: המחבל נראה ממתין לקורבן הבא עם סכין שלופה

בוועדה מיוחדת שהתכנסה לבירור מחדלי החיפוש אחרי בנימין אחימאיר הי"ד, חשף ח"כ צבי סוכות תיעוד ממצלמות אבטחה המראה את המחבל ממתין לקורבן הבא

14:38 ,23/05/24
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ח"כ צבי סוכות, יו"ר ועדת המשנה לענייני יהודה ושומרון, חשף היום (חמישי) תיעוד דרמטי ממצלמות אבטחה בו נראה המחבל שרצח את בנימין אחימאיר ז"ל לפני כחודש, מסתובב עם סכין שלופה בידו ומחכה באופן מסוכן לקרבן הבא.

התיעוד המזעזע הוצג במהלך דיון מיוחד שכינס סוכות במטרה "לברר את שרשרת המחדלים שהתקיימה סביב הרצח הנורא והחיפוש אחר גופתו של הנער הי"ד".

בתיעוד, שצולם במצלמת אבטחה של חוות מלאכי השלום בבנימין כשלוש שעות לאחר רצח אחימאיר ז"ל, נראה המחבל הולך לאיטו הלוך ושוב בשער החווה עם סכין גדולה שלופה. המחבל נראה ממתין באגרסיביות לקורבן הבא ומסתובב בחופשיות.

"אם היו מוציאים את התיעוד הזה בזמן אמת לציבור, היינו יכולים לקצר הרבה תהליכים ומאמצי החיפוש אחרי גופתו של בנימין", אמר סוכות בדיון. "הפצת התיעוד היתה יכולה להזהיר את האוכלוסייה מפני המחבל המסוכן והחמוש".

אביו של בנימין אחימאיר ז"ל, שנרצח בפיגוע דקירה ארור לפני כחודש בעת דרכו לישיבה, דיבר גם הוא בפתח הדיון המיוחד. סגן ראש מועצת בנימין אמר כי "יש חשיבות עליונה לשיפור אחיזת השטח והצבת חמ"לי תצפית כדי למנוע את הרצח הבא".

בדיון שהתקיים בנוכחות נציגי משטרה, צה"ל, יכ"ל ומתנדבים שאיתרו את גופתו של הנער, הוצגו ליקויים רבים בתגובות הכוחות למעשה הרצח ולחיפושים שנערכו. עם זאת, התקיימה הסכמה כללית כי שידור התיעוד המזעזע בזמן אמת היה יכול לחולל תפנית בתיק.

קרדיט: לפי סעיף 27 א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו