יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

תיעוד: הרמטכ"ל וראש השב"כ נכנסו למנהרות חמאס בלב חאן יונס

הרמטכ"ל הרצי הלוי וראש השב"כ סיירו אתמול במנהרות חמאס המושמדות בחאן יונס. הרמטכ"ל שיבח את לוחמי צה"ל ואמר כי יש להם יתרון מוחלט על האויב

20:20 ,06/01/24
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

תיעוד בלעדי הגיע אתמול (ו') מהרצועה – הרמטכ"ל הרצי הלוי, וראש השב"כ סיירו במנהרות הטרור המושמדות של ארגון חמאס בלב חאן יונס שברצועת עזה. הם לוו על ידי מפקד פיקוד הדרום.

הרמטכ"ל סקר בשטח את המבצע המורכב להשמדת מערך המנהרות הענק של חמאס, ושיבח את לוחמי צה"ל על ביצוע המשימה המורכבת: "הערכה רבה מאוד, זו לחימה מסובכת, אני חושב שהשילוב פה גם של הקצב וגם של ההתמודדות פה עם השטח הבנוי והרעיון של להחזיק את המרחב, לחקור אותו למטה, אנחנו רוצים לקחת אזורים גדולים למעלה, להתפשט גם מתחת לאדמה, נגיע להישגים חשובים וטובים".

הרמטכ"ל הדגיש כי ללוחמי צה"ל יש יתרון מוחלט על האויב ברצועה: "יש לכם יתרון גדול מאוד על מי שנלחם בכם, אין פה בכל רצועת עזה כוח כמו ברמה שלכם, לא האישית, לא המסגרת, לא הציוד, לא היכולות, לא האימונים, אז כל פעם שאומרים לכו חזק קדימה".

הסיור של הדרג המדיני והצבאי הבכיר ביותר במנהרות המושמדות מעיד על חשיבות הנושא, ועל המאמץ המושקע בפגיעה בתשתיות הטרור התת-קרקעיות של חמאס. מדובר באחת המכות הקשות שספג הארגון מאז פרוץ העימות, עם חשיפה והשמדה של עשרות ק"מ של מנהרות שנחפרו במשך שנים רבות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו