יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

תיעוד דרמטי: כך חולצו החטופים תחת אש על ידי שייטת 13 • צפו

תיעוד דרמטי ממצלמות קסדה חושף את רגעי חילוץ החטופים על ידי שייטת 13, הימ"מ והשב"כ בנוציראת. המבצע כלל לחימה תחת אש וחיסול מחבלים.

22:48 ,09/06/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מבצע "ארנון" לחילוץ החטופים על ידי כוחות הימ"מ והשב"כ, שתועד במצלמות קסדה של לוחמי שייטת 13, חשף את הרגעים הדרמטיים של החילוץ תחת אש בלב נוציראת. המצלמות תיעדו את חילוץ ארבעת החטופים על ידי לוחמי הימ"מ והשב"כ, תוך שהם מועברים לכוחות צה"ל במהלך קרב עז.

במהלך המבצע, חילצו לוחמי צה"ל את החטופים ואת הכוחות המיוחדים, תוך התמודדות עם אש כבדה. צוות הקרב הגדודי של סיירת צנחנים הוביל את החילוץ תחת אש, תוך חיסול מחבלים שהתנגדו. המבצע הצריך תיאום מדויק ושיתוף פעולה בין כלל הכוחות המשתתפים, בהם כוחות האוויר המיוחדים של חיל האוויר ולוחמי יחידת שלדג.

הכוחות המיוחדים של חיל האוויר ולוחמי יחידת שלדג הכווינו את התקיפות האוויריות והפעלת האש לאורך כל המבצע. לוחמי הימ"מ והכוחות המיוחדים פעלו יחד כדי להבטיח את שלומם של החטופים ואת הצלחת המבצע. התיעוד ממלצלמות הקסדה חושף את האומץ והנחישות של הלוחמים, שהמשיכו לפעול תחת אש כבדה ולחסל את האיומים שניצבו בפניהם.

במהלך המבצע נפצע פקד ארנון זמורה ז"ל קשה. לוחמי יחידה 669 ויחידת שלדג נאבקו על חייו מרגע ההתקלות ועד הגעתו לבית החולים, שם נפטר מפצעיו. גבורתו והקרבתו של פקד זמורה ז"ל מהווים סמל לערכים עליהם מבוסס צה"ל ולוחמיו.

התיעוד ממצלמות הקסדה מעניק הצצה נדירה לאירועים שעמדו במרכז מבצע "ארנון". הוא חושף את התנאים הקשים בהם פעלו הלוחמים ואת רוח הלחימה הבלתי מתפשרת שלהם. החילוץ בוצע במהירות ובמקצועיות, תוך שיתוף פעולה הדוק בין כלל הכוחות והיחידות המעורבות.

מבצע "ארנון" לא רק שהביא לחילוץ מוצלח של החטופים, אלא גם הציג את יכולותיהם הגבוהות של הכוחות המיוחדים בצה"ל, הימ"מ והשב"כ. הפעולה התבצעה בתנאים קשים, תחת אש כבדה, והצריכה תיאום מדויק בין כל הגורמים. הצלחת המבצע משקפת את הרמה הגבוהה של ההכשרה וההכנות שעוברים הלוחמים ואת נחישותם להגן על אזרחי ישראל בכל תנאי ובכל מצב.

המבצע וההקרבה שהובילו להצלחתו מהווים דוגמא לגבורה ולאומץ הלוחמים. התיעוד המרגש ממצלמות הקסדה מדגיש את חשיבות הפעולה המשותפת בין כלל הכוחות והיחידות ואת המחויבות של צה"ל להגן על חיי החיילים והאזרחים. קרב החילוץ בנוציראת הוא סיפור של אומץ, תעוזה ונחישות, הממחיש את המאמץ המשותף ואת הנכונות להקריב למען הבטחת שלום המדינה ואזרחיה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו