יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

תחקיר משטרה: 364 נטבחו במסיבה ברעים שלא הייתה יעד מתוכנן

תחקיר משטרה חושף: 364 ממשתתפי פסטיבל נובה בסמוך לרעים נטבחו במתקפת הפתע של חמאס בשמחת תורה - שליש מכלל ההרוגים. האירוע לא היה יעד מתוכנן

09:38 ,19/11/23
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

תחקיר של מחוז דרום במשטרת ישראל חשף כי 364 ממשתתפי פסטיבל נובה שהתקיים בסמוך לעיר רעים, נטבחו בשעות הראשונות של התקפת הפתע של ארגון הטרור חמאס בבוקר חג שמחת תורה.

הנתון המזעזע מהווה שליש מכלל 1,100 בני האדם שנרצחו באותו בוקר ברחבי הארץ על ידי מחבלי חמאס. 17 מההרוגים באירוע היו שוטרים שאיבטחו את הפסטיבל.

התחקיר, שנחשף בתכנית "אולפן שישי", העלה כי המסיבה לא הייתה אחד מהיעדים המתוכננים של חמאס באותו בוקר. המסקנה התבססה על חקירת מחבלים שנתפסו ומפות שנמצאו על גופות המחבלים.

עם זאת, ברגע שהמחבלים זיהו את הנהירה הגדולה מהאירוע בעקבות יריות, הם מיהרו להגיע למקום וטבחו במשתתפים. כ-40 אורחים נחטפו ומוחזקים עד היום ברצועת עזה.

עוד עלה בתחקיר כי תגבורת גדולה של המשטרה מנעה מהמחבלים להמשיך לעבר ראשון לציון ותל אביב. הטבח ההמוני באירוע ממחיש את אכזריות חמאס ומעלה שאלות קשות על המוכנות לאירוע הבלתי צפוי.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו