שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

תאונת דרכים קטלנית: אישה בת 30 נהרגה ו 5 נפצעו קל בתאונה

ד"ר קרן מוס רופאה מתנדבת איחוד הצלה דיווחה "תוך כדי פעולות החילוץ של לוחמי ביצענו פעולות החייאה מתקדמות כשבסופן נאלצנו לצערנו לקבוע את מותה"

19:11 ,22/06/23
מד
קרדיט: מד"א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

צעירה נהרגה בתאונה בכביש 40 – בסמוך לחוות נאות (בין צומת טללים לצומת חלוקים..

ד"ר קרן מוס רופאה מתנדבת איחוד הצלה דיווחה: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. למרבה הצער נקבע מותה של צעירה ששהתה באחד מכלי הרכב עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ גופתה מהרכב. כמו כן הענקנו סיוע לחמישה צעירים שנפצעו בינוני וקל".

חובש רפואת חירום במד"א אמיר סולב סיפר: "ראינו תאונת דרכים קשה מאוד בין 2 כלי רכב, אישה כבת 30 הייתה לכודה כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. תוך כדי פעולות החילוץ של לוחמי ביצענו פעולות החייאה מתקדמות כשבסופן נאלצנו לצערנו לקבוע את מותה. גבר כבן 30 שכב בסמוך לתאונה כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בגופו הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו במסוק שנחת בסמוך לאירוע. 6 פצועים נוספים טופלו במקום ופונו במצב קל להמשך בדיקות בבית החולים."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו