יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

תאונה קשה בסיני: 2 ישראלים נהרגו בתאונה חזיתית באזור נואיבה

הפצועה שחזרה "היינו בדרך ממורביה לכיוון מעבר טאבה, הנהג נסע במהירות מטורפת, עקף והתנגש ברכב ממול".

19:56 ,28/07/22
קרדיט: זק"א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מדובר צה"ל נמסר במהשך כי "מסוקים הוזנקו עם לוחמי 669 לגבול מצרים לסיוע ולפינוי הפצועים בתאונת הדרכים שאירעה מוקדם יותר היום".

אחת מהפצועות שחזרה בשיחה עם 'כאן' חדשות: "היינו בדרך ממורביה לכיוון מעבר טאבה, הנהג נסע במהירות מטורפת, עקף והתנגש ברכב ממול".

ממשרד החוץ נמסר כי ע"פ המידע שהתקבל, הפצועים פונו למרפאה בנואיבה. כרגע משרד החוץ, יחד עם חברות הביטוח, והגורמים הרלוונטיים בוחנים את הדרך היעילה והבטוחה ביותר לפינוי הנפגעים להמשך טיפול בישראל (פינוי מוסק או רכוב).

מזק"א נמסר: ברגעים אלו שוחררו חמשת הפצועים והם בדרכם למעבר הגבול טאבה, בפעילותם של מנכ״ל ארגון זק״א דובי ויסנשטרן שנמצא בביה״ח בנואיבה וצוות משרד החוץ.

מיד עם קבלת הדיווח הקשה על התאונה הקטלנית בסיני, יצא מנכ״ל ארגון זק״א לביה״ח המקומי יחד עם מתנדבי זק"א נוספים, שם פגש את הפצועים ופעל יחד עם משרד החוץ במאמצים מול השלטונות לשיחרור הפצועים שברגעים אלו עושים את דרכם באמבולנסים למעבר הגבול טאבה להמשך טיפול רפואי בישראל.

דובי ויסנשטרן מנכ״ל ארגון זק״א: "מדובר בתאונה חזיתית קשה שהתרחשה בכביש החוף של סיני באזור נואיבה, רכב הסעות שהסיע קבוצה של ישראלים בשנות ה20 לחייהם התנגש חזיתית ברכב שהגיע ממול ככה״נ לאחר שנרדם. לצערי, בן 26 ובת 24 נהרגו במקום ופונו לבי"ח בדהב. חמישה צעירים נוספים נפצעו, בתוכם צעירה כבת 22 במצב קשה שסובלת מפגיעת בטן וארבעה נוספים במצב קל. לאחר מאמצים רבים יחד עם חדר המצב של משרד החוץ הצלחנו לשחרר את הפצועים שכרגע עושים את דרכם למעבר הגבול טאבה. במקביל אנו עושים מאמצים רבים כדי לשחרר את גופות שני הצעירים ולהביא אותם בהמשך למעבר הגבול לישראל.״

מאוחר יותר נפטרו 2 הפצועים בבתי החולים בישראל.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו