יום חמישי, 27/06/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

תאונה קשה במחלף סומך: שני הרוגים ושניים במצב קשה וקל

תאונת דרכים קטלנית התרחשה במחלף סומך בין משאית ורכב פרטי, וכתוצאה נהרגו שני נוסעים. שניים נוספים נפצעו, אחד במצב קשה והשני קל.

08:05 ,13/06/24
מד
קרדיט: מד"א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מוקדם הבוקר, במחלף סומך, התרחשה תאונת דרכים קטלנית בין משאית ורכב פרטי, שגבתה את חייהם של שני גברים בני 30. בנוסף, שני נוסעים נוספים נפצעו – אחד במצב קשה והשני קל. התאונה התרחשה בכביש 79, כאשר רכב פרטי עם שלושה נוסעים נלכד מתחת למשאית.

הדיווח הראשוני הגיע למוקד 101 של מד"א במרחב כרמל בשעה 05:20. פראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותם של שני הגברים במקום, ופינו את הפצועים לבתי חולים להמשך טיפול.

חובש רפואת חירום במד"א, גהאד ח'טיב, תיאר את הזירה: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. רכב עם שלושה נוסעים נלכד בחלקו הקדמי מתחת למשאית. נהג הרכב והנוסע שישב לצידו היו מחוסרי הכרה, עם פגיעות רב מערכתיות קשות מאוד. תוך כדי פעולות חילוץ מורכבות ביצענו בהם בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם."

הנוסע השלישי שישב במושב האחורי של הרכב חולץ כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה. "הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א במצב קשה ולא יציב," הוסיף ח'טיב. נהג המשאית ונהג רכב פרטי נוסף שהיה מעורב בתאונה פונו מהמקום לבית חולים כשמצבם קל.

משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות התאונה. שוטרים ובוחני תאונות דרכים ממחוז צפון נמצאים בזירת האירוע ומבצעים את החקירה. בשלב זה לא ברורות הנסיבות המדויקות שהובילו לתאונה, והמשטרה בוחנת את כל האפשרויות.

דוברות המשטרה ומד"א מסרו כי צוותי החירום שהגיעו למקום פעלו במהירות וביעילות על מנת לחלץ את הנפגעים ולהעניק להם טיפול ראשוני. "כוחות הביטחון וההצלה פועלים כל העת על מנת לשמור על ביטחונם ובריאותם של אזרחי ישראל. תאונה כזו מדגישה שוב את החשיבות של נהיגה בטוחה וזהירה," ציינו גורמים במערכת הביטחון.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו