יום שלישי, 06/08/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

שתולה: מתחם צימרים נשרף כתוצאה מפגיעת טילי נ"ט

מתחם צימרים בשתולה עלה בלהבות מפגיעת טילי נ"ט, ללא נפגעים. בעיר כרמיאל הוצבו 10 מיגוניות נוספות במרכזים מסחריים ובשכונות

06:33 ,12/07/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אמש, מתחם צימרים בשתולה עלה בלהבות לאחר פגיעת טילי נ"ט. למרבה המזל, לא היו נפגעים בגוף באירוע זה ולא הופעלה התרעה מוקדמת.

בעיר כרמיאל, הממשיכה להיערך לכל תרחיש אפשרי, הוצבו היום 10 מיגוניות חדשות במרכזים מסחריים ובשכונות ברחבי העיר. המיגוניות החדשות מוקמו במרכזים המסחריים ביג וגן העיר ובשכונות האיריסים ורבין. המיגוניות תוכלנה לשמש מגן בעת אזעקה ל-15 עד 20 בני אדם.

מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, הוצבו בעיר כרמיאל 37 מיגוניות, ובימים הקרובים מתוכננת הצבת מיגוניות נוספות. ראש העיר, משה קונינסקי, הצהיר כי העירייה תמשיך לפעול על מנת להעניק לתושבים תחושת ביטחון ולאפשר להם גישה מהירה למיגוניות במרחב הציבורי ובמרחבים הומי אדם.

עיריית כרמיאל לא נחה על זרי הדפנה ומשקיעה מאמצים רבים לשדרוג והכשרת המקלטים הציבוריים בעיר, כולל חיבורם לתשתיות אינטרנט של חברת בזק. המאמץ הזה נועד להבטיח כי כל מקלט בעיר יהיה מוכן לשימוש בכל עת ויוכל להעניק מענה מיידי במקרה חירום.

ראש העיר משה קונינסקי הודה לאלוף פיקוד העורף, רפי מילוא, על הסיוע בהצבת המיגוניות והוסיף: "אנחנו נמשיך לדאוג לביטחונם של תושבי העיר". 
 

עיריית כרמיאל

קרדיט: עיריית כרמיאל

עיריית כרמיאל

קרדיט: עיריית כרמיאל

עיריית כרמיאל

קרדיט: עיריית כרמיאל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו