יום שישי, 27/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

שר החוץ כ"ץ: מה יקרה אם העולם לא יתערב?

שר החוץ ישראל כ"ץ מדגיש את המחויבות של ישראל להגן על אזרחיה בעקבות המתקפות מחיזבאללה, שואל מה יקרה אם העולם לא יתערב.

14:33 ,22/09/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר החוץ ישראל כ"ץ פנה לעשרות שרי חוץ ברחבי העולם, במטרה להעביר מסר חד וברור: "נעשה כל מה שצריך כדי להגן על אזרחינו". הפנייה הגיעה בעקבות המתקפה הנרחבת של חיזבאללה על מרכזי אוכלוסין אזרחיים בישראל, שהביאה להרס ופגיעות רבות.

במהלך הפנייה, כ"ץ ציין את הכאב שגרם חיזבאללה לעם הישראלי, כאשר הוא הדגיש את המספרים המחרידים: "הארגון הרצחני חיזבאללה תקף אותנו ללא הפסקה מאז ה-8 באוקטובר, רוצח עשרות ישראלים, כולל 12 ילדים בעת משחק כדורגל, והביא לעקירתם של כ-70,000 ישראלים מביתם".

השר הוסיף כי ישראל פועלת כדי למנוע פגיעות נוספות באזרחיה. "כל מי שמעוניין להביא ליציבות האזור ולדה-אסקלציה בצפון צריך לעשות דבר אחד: לדאוג ליישום מיידי של החלטת מועצת הביטחון 1701 ולהסגת כוחות חיזבאללה מצפון לליטני", אמר כ"ץ. "אם העולם לא יסיג את חיזבאללה מצפון לליטני בהתאם להחלטה 1701, ישראל תעשה זאת".

נראה כי בישראל יש תחושת דחיפות רבה. כ"ץ פנה לעולם בבקשה לתמוך במאמצים להפסיק את ההתקפות ולפעול להחזרת השקט לאזור. "אנחנו נחושים להחזיר את תושבינו בצפון בבטחה לבתיהם. שום מדינה לא יכולה לסבול ירי על תושביה, ירי על עריה", הדגיש.

התגובות לפניותיו של כ"ץ ייבחנו בשעות ובימים הקרובים, כאשר ישראל ממתינה לתגובה מהקהילה הבינלאומית. בינתיים, הממשלה הישראלית מתמקדת בהגנה על אזרחיה ומבצעת צעדים כדי להבטיח את ביטחונם בכל האמצעים הנדרשים.

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו