יום שני, 08/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

שר הביטחון נפגש עם שר ההגנה היווני: "איראן מהווה איום עולמי"

שר הביטחון גנץ בהצהרה משותפת עם שר ההגנה היווני: ״איראן מוכיחה שהיא איום עולמי ואזורי – נמשיך לפעול מול התוקפנות שלה תחת המטריה של סנטקום

14:09 ,18/11/22
קרדיט: משרד הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון בני גנץ סיים את ביקורו ביוון, במסגרתו הניח זר בקבר החייל האלמוני, התקבל במשמר כבוד במשרד ההגנה, ונפגש עם מקבילו ניקולאוס פנגיוטופולוס.

מדברי שר הביטחון בהצהרה משותפת עם מקבילו: ״אנחנו רואים את השפעות המלחמה באוקראינה על העולם כולו. אנחנו רואים כיצד קיצונייים וארגוני טרור משפיעים על מדינות ברחבי הגלובוס. התוקפנות האיראנית ממשיכה להיות איום גדול על העולם והאזור. אנחנו רואים את המעורבות של איראן במלחמה באוקראינה, מועצת הנגידים של האו"ם הצביעה הלילה שוב על כך שהיא ממשיכה לפתח את תוכנית הגרעין שלה, אנחנו רואים את התמיכה שלה בטרור ובשלוחיה בסוריה, לבנון, עזה וגם ביהודה ושומרון, ורק השבוע כטב"מ איראני פגע בספינה אזרחית. זהו עוד סימן לצורך לעצור את ההתפשטות של ההשפעה האיראנית באזור ובעולם – ואת ההשפעה שלה על שלוחיה. זה מה שאנחנו עושים באמצעות המטריה של סנטקום באזור. לצד זאת, ישראל תמשיך לפעול מול הניסיון של איראן להקים בסיסי טרור על גבולותיה״.

עוד אמר גנץ: "ישראל רואה ביוון שותפה אסטרטגית, וביחד עם קפריסין נמשיך לחזק את הברית המשולשת שלנו במזרח הים התיכון. השותפות שלנו מתבססת על אינטרסים משותפים, על אמונה עמוקה בערכים הדמוקרטיים וגם על חברות, קשרים ואמון שבנינו בשנים האחרונות.
עלינו לפעול ביחד מול איומים וגם לנצל את ההזדמנויות שבפנינו. כך, אנו בונים ומרחיבים את הארכיטקטורה האזורית מול הטרור במזרח התיכון, כך פעלנו להשגת הסכם חשוב על הגבול הימי עם לבנון, וכך ביכולתנו לנסות ולנצל את הקשרים והיחסים של ישראל עם מדינות האזור, כגשר ליציבות ולשלום גם עם שותפותנו במזרח הים התיכון."

קרדיט: משרד הביטחון

קרדיט: משרד הביטחון

קרדיט: משרד הביטחון

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו