יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

שר הביטחון יואב גלנט: "הברזים של החמאס הולכים ונסגרים״

בביקור בגבול עזה, שר הביטחון גלנט הבטיח כי כוחות נוספים יצטרפו לפעולה הקרקעית ברצועה והלחימה תתעצם. לדבריו, מספר מנהרות של חמאס כבר הושמדו

15:46 ,16/05/24
דוברת שר הביטחון
קרדיט: דוברת שר הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט ביקר אתמול (יום ג') במפקדת אוגדת הדרום הפועלת במרחב עיר הגבול רפיח שברצועת עזה, וקיים שם הערכת מצב מקיפה עם מפקדי הכוחות הלוחמים במרחב זה. גלנט נפגש עם מפקד הפיקוד, אלוף ירון פינקלמן, מפקד האוגדה תא"ל איציק כהן ומפקדי חטיבות הלוחמים בשטח – 84, 401 וחטיבת התע"ש (תותחנים, הנדסה ושריון).

בתום ההערכה במפקדת האוגדה, אמר גלנט כי "הפעולה הקרקעית ברפיח תמשך ותתעצם באמצעות כניסת כוחות נוספים לגזרה". הוא הוסיף כי עד כה הצליחו כוחותינו להשמיד כבר מספר מנהרות תת-קרקעיות של חמאס באזור, וכי מנהרות נוספות צפויות להיהרס בימים הקרובים.

"הכוחות משלנו מתמרנים בתוך השטח, מפעילים אש רבתי, נתקפו כבר מאות מטרות של החמאס והגיעו קרוב מאוד לקווי האויב", סיכם גלנט את המצב הקרבי הנוכחי במרחב רפיח.

השר התייחס בחריפות רבה לחמאס עצמו וטען כי הארגון מידלדל משאביו בקצב מהיר. לדבריו, "החמאס הוא לא ארגון שיכול להתחדש כרגע. אין לו עתודות, אין לו יכולת לייצר אמצעי לחימה, אין לו אספקה, אין לו חימוש, אין לו יכולת לטפל במחבלים שנפגעים. המשמעות היא שאנחנו הולכים ושוחקים אותו והברזים עליו הולכים ונסגרים".

גלנט השמיע אזהרה נוקבת לחמאס באומרו: "הארגון צפוי להמשיך ולספוג מהלומות מצידנו בימים הקרובים".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא סובל צביעות הגיב:

    שמאלני צבוע. גלנט הזה.

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו