יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

שר הביטחון: "חמאס נשחק כל יום ומשלם מחירים כבדים"

שר הביטחון יואב גלנט ביקר בבסיס חיל האוויר בנבטים ושיבח את טייסי הקרב על תקיפת יעדי חמאס בחאן יונס והדגיש את השחיקה המתמשכת של חמאס

20:15 ,14/07/24
תקשורת שר הביטחון
קרדיט: תקשורת שר הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט ביקר הבוקר בבסיס חיל האוויר בנבטים ושוחח עם טייסי הקרב והצוותים הטכניים שהשתתפו בתקיפת היעדים הבכירים במרחב חאן יונס אתמול. במהלך הביקור, הביע גלנט הערכה לפעילותם המוצלחת והדגיש את חשיבותה בהשגת המטרות המבצעיות של ישראל בעזה.

מפקד הבסיס, תא"ל יותם סיגלר: פרט בפני השר את הפעילות המבצעית הנרחבת בימים האחרונים בכל גזרות הלחימה, עם דגש על תקיפות בכירי חמאס.
שר הביטחון יואב גלנט: הדגיש את חשיבות הפעולות המדויקות והאיכותיות שביצעו הכוחות, והביע את הערכתו הרבה לפעילותם.

דברי שר הביטחון יואב גלנט:
"הגעתי לכאן הבוקר באופן מיוחד בשביל להביע הערכה גדולה לצה"ל, לשב"כ, לצה"ל כמובן חיל האוויר, אמ"ן, אגף המבצעים והמטה הכללי כולו. הפעולה שלכם מדויקת, איכותית והתוצאות הן שמאפשרות לנו להמשיך ולעשות את הדברים."

גלנט ציין כי התוצאות של הפעולות הצבאיות שוחקות את חמאס ומאפשרות חופש פעולה להשגת המטרות, במיוחד השבת החטופים. "חמאס נשחק כל יום, משלם מחירים והיכולת שלו להתעצם מחדש היא מאוד נמוכה. התוצאה היא שאין לו יכולת התחמשות, אין יכולת התארגנות, אין יכולת טיפול בפצועים ובסופו של דבר גם בקרב הצבאי שאתם חלק מרכזי בו, וגם בקרב הטכנולוגי-תעשייתי אנחנו הולכים ומכריעים."

"המרדף אחרי מחבלי חמאס ימשך לאורך שנים, מהבכירים ביותר ועד למחבלים בשטח. צריך בכל רגע נתון לזכור מה עשו לנו באוקטובר האחרון ולפעול לחיסול כל מחבל שפעל נגדנו."

גלנט גם הזכיר את היכולת של חיל האוויר לפעול בזירות קרובות ורחוקות: "מה שחיל האוויר יודע לעשות בעזה הוא יודע לעשות גם במקומות מרוחקים ואתם הוכחתם את זה."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו