שבת, 29/06/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

שריפה בישיבת "כנסת הגדולה": לוחמי האש הצילו חמישה בחורים

חמישה בחורים חולצו משריפה שפרצה בישיבת "כנסת הגדולה" במודיעין עילית על ידי לוחמי האש מתחנה אזורית בנימין. השריפה פרצה בארון חשמל בפנימייה

08:51 ,26/06/24
כבאות והצלה
קרדיט: כבאות והצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הלילה פרצה שריפה בישיבת "כנסת הגדולה" בעיר מודיעין עילית, כאשר חמישה בחורים שנלכדו במבנה הפנימייה חולצו בשלום על ידי לוחמי האש מתחנה אזורית בנימין.

האירוע התרחש ברחוב חפץ חיים במודיעין עילית. לוחמי האש הוזעקו למקום לאחר שדווח על עשן כבד העולה מהמבנה שבו נמצאים חדרי הפנימייה של הבחורים, בשעה שהם ישנים.

רשף עוזר עוז באבא, סגן מפקד המשמרת, סיפר על האירוע: "עם ההגעה למקום זיהינו עשן כבד העולה ממבנה של ישיבה, ובו חדרי פנימייה של הבחורים בשעה שהם ישנים. מיד התחלנו בפעולות לסריקה אחר לכודים, בחסות העשן הכבד והחום. במהלך פעולות הסריקה מצאנו חמישה לכודים, אשר חולצו על ידי לוחמי האש אל מחוץ למבנה."

השריפה פרצה בארון חשמל בקומה -1 של המבנה. לוחמי האש פעלו במהירות לכיבוי מוקד השריפה, ובמקביל, ביצעו סריקות נוספות במבנה ובחדרי הבחורים.

רשף עוזר עוז באבא הוסיף: "ללא ספק, פעולה מהירה של לוחמי האש מנעה אסון כבד! בחדרים היה מטען אש רב, וללא ההגעה המהירה והחתירה למגע של לוחמי האש, היינו נמצאים באירוע עם נפגעים רבים."

לוחמי האש פעלו בנחישות ובמקצועיות רבה כדי לחלץ את הבחורים הלכודים ולהביא את האירוע לסיומו ללא נפגעים. חמשת הבחורים שהיו לכודים במבנה פונו אל מחוץ לישיבה במצב טוב, כשהם לא סובלים מפגיעות חמורות.

השריפה בישיבת "כנסת הגדולה" במודיעין עילית הדגישה שוב את החשיבות של פעולה מהירה ומקצועית של לוחמי האש באירועים של שריפות במבנים מאוכלסים. האירוע הזה, למרות שהסתיים ללא נפגעים חמורים, מדגיש את הסכנות הכרוכות בשריפות במבני מגורים, במיוחד כאשר מדובר במבנים עם מטען אש גבוה כמו פנימיות.

הפעולה המהירה של לוחמי האש מנעה אסון כבד והצילה את חייהם של חמישה בחורים. מבצע החילוץ והכיבוי במודיעין עילית הראה שוב את המחויבות והמקצועיות של לוחמי האש בישראל.

כבאות והצלה

קרדיט: כבאות והצלה

כבאות והצלה

קרדיט: כבאות והצלה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו