יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

שני חיילים נהרגו בעזה; שניים נוספים נפצעו קשה

שני לוחמי צה"ל נהרגו בקרבות בצפון רצועת עזה. שניים נוספים נפצעו קשה. בין ההרוגים: יאיר אביטן מרעננה, בן 20, לוחם בצנחנים.

21:53 ,29/06/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל / יאיר אביטן
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

טרגדיה נוספת פקדה את מדינת ישראל בסוף השבוע האחרון, כאשר שני לוחמי צה"ל נפלו בקרב בצפון רצועת עזה. דובר צה"ל מסר כי סמ"ר יאיר אביטן, בן 20 מרעננה, לוחם בגדוד 890 של חטיבת הצנחנים, ורס"ל (מיל') יקיר שמואל טייטלבוים, בן 21 ממעלה אדומים, לוחם בגדוד 77 של עוצבת 'סער מגולן' (7), נהרגו במהלך פעילות מבצעית באזור סג'עיה.

מימון אביטן, אביו של יאיר, מסר בהודעה קורעת לב: "אסון כבד פקד את משפחתנו. יאיר האהוב שלנו, נפל בקרב אתמול בסאג׳עיה, ומת מות גיבורים. הלב שלנו מרוסק." ההלוויה צפויה להתקיים בבית העלמין הצבאי ברעננה, כאשר השעה המדויקת טרם נקבעה.

עיריית רעננה פרסמה הודעה רשמית ובה פרטים נוספים על חייו של יאיר אביטן ז"ל. על פי ההודעה, יאיר גדל והתחנך בעיר, והיה בוגר בתי הספר אריאל, מיתרים והתיכון המדעי טכנולוגי אמי"ת כפר בתיה. הוא הותיר אחריו הורים, עינת ומימון, ושלושה אחים צעירים.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, הגיב לבשורה הקשה: "הלב נשבר עם היוודע דבר נפילתו בקרב של סמ"ר יאיר אביטן ז"ל, בן העיר, מלח הארץ, שחרף את נפשו בהגנה על ביטחון המדינה. קהילת רעננה כואבת את כאבה של משפחת אביטן, מחבקת אותה ועוטפת אותה בשעתה הקשה".

על פי מידע שנמסר מכתב צבאי, יאיר אביטן ז"ל נהרג באירוע ירי צליפה של חמאס בסג'עיה. לעומתו, יקיר שמואל טייטלבוים ז"ל נהרג בהיתקלות עם מחבלים מטווח קרוב בתוך בית באותו אזור.

במהלך הסוף שבוע התרחשו שתי תקריות נוספות באזור סג'עיה, בהן נפצעו באורח קשה שני לוחמים נוספים. דובר צה"ל מסר כי לוחם מגדוד 13 של חטיבת גולני וקצין לוחם מגדוד רותם של חטיבת גבעתי נפצעו קשה ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. משפחותיהם עודכנו במצבם.

על פי הדיווח, הלוחם מגדוד 13 (פח"טק 77) נפצע כתוצאה מהיתקלות עם מחבלים, בעוד שהקצין הלוחם מגדוד רותם נפצע כתוצאה מירי נ"ט לעבר הכוח.

נפילתם של שני הלוחמים מצטרפת לרשימה הארוכה והכואבת של חללי צה"ל שנפלו במהלך הלחימה ברצועת עזה. על פי הנתונים שנמסרו, 313 חיילי צה"ל נפלו בקרבות ברצועה מתחילת התמרון הקרקעי.

האירועים הטרגיים הללו ממחישים את המחיר הכבד שמשלמת החברה הישראלית במהלך הלחימה המתמשכת ברצועת עזה. כל נפילה של חייל מותירה אחריה משפחה שבורה, חברים המומים וקהילה שלמה באבל.

הקרבות בסג'עיה, שכונה במזרח העיר עזה, נחשבים לאחד האזורים המסוכנים ביותר ברצועה. האזור ידוע כמעוז של ארגוני הטרור, ובמהלך המבצע הקרקעי התנהלו בו קרבות עזים בין כוחות צה"ל לבין פעילי חמאס וארגונים אחרים.

יהי זכרם של סמ"ר יאיר אביטן ורס"ל (מיל') יקיר שמואל טייטלבוים ברוך.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו