יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

שינוי מדיניות? מועצת התכנון העליונה תתכנס, אלפי יח"ד על הפרק

תנופת הבניה בהתיישבות נמשכת. היום התפרסם סדר יום לכינוס מועצת התכנון העליונה. על הפרק תנופת בניה בהתיישבות בהיקף נרחב של 4,560 יח"ד ביו"ש

12:46 ,18/06/23
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

תנופת הבניה בהתיישבות נמשכת. היום (ראשון) התפרסם סדר יום לכינוס מועצת התכנון העליונה. על הפרק תנופת בניה בהתיישבות בהיקף נרחב של 4,560 יח"ד בישובים רבים ביהודה ושומרון. התכניות שפורסמו מצטרפות לכמעט עשרת אלפים יחידות שפורסמו בכינוס הקודם של מת"ע ומעמידות את חצי השנה שמאז הקמת הממשלה בשיא של העשור האחרון בהיקפי הבנייה בהתיישבות.
התכניות רוכזו וטופלו בעבודת מטה של לשכת התכנון במינהל ושל מינהלת ההתיישבות בלשכת השר במשרד הביטחון ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'. התכניות כולן הן תוצאה של עבודה מאומצת ורחבת היקף.

כך למשל, פורסמו תכניות לבניית מאות יחידות בנווה צוף ועלי, מאות יחידות בגבעת זאב וכך גם בביתר עלית, 340 יח"ד במעלה אדומים, ברבבה 381, באלקנה 343 יח"ד, 287 באדורה ו-196 יח"ד בתלם.

שר האוצר והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ':
"תנופת הבניה ביהודה ושומרון ובכל מרחבי ארצנו נמשכת. כפי שהתחייבנו, אנו מקדמים היום בניה לעוד אלפי יח"ד חדשות ביו"ש. תושבי יו"ש מפסיקים להיות אזרחים סוג ב' וההתפתחות הטבעית ביישובים מקבלת ביטוי בבניה והתרחבות. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון יואב גלנט על שיתוף הפעולה. אני מודה בנוסף לצוות של מינהלת ההתיישבות במשרד הביטחון וללשכת התכנון על עבודה מאומצת ומדויקת. בע"ה נמשיך לפתח את ההתיישבות ולחזק את האחיזה הישראלית בשטח".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו