יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

שינוי במדיניות המאבק? שופרסל מחזירה מוצרי תנובה למדפים

לאחר שהסירה את המוצרים מהמדפים, רשת שופרסל הודיעה היום כי אישרה באופן חלקי את בקשתה של חברת תנובה להעלות את המחירים על מוצרי החלב ותחליפיהם

11:50 ,06/12/22
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

רשת שופרסל הודיעה היום (שלישי) כי אישרה באופן חלקי את בקשתה של חברת תנובה להעלות את המחירים על מוצרי החלב ותחליפיהם. מהרשת נמסר: "לאור המחסור במגוון מוצרי חלב ותחליפים בסניפים, וכדי לא לפגוע בלקוחות הרשת, הבקשה אושרה בחלקה בלבד במוצרים שאין עבורם תחליפים במותגים הנוספים".

בעקבות המהלך, חלק מהמוצרים שיחזרו למדפי הרשת הם: חמאה, שמנת חמוצה, גבינה צהובה "גוש חלב" 28%, גבינה צהובה "עמק" 28% ו-9% (400 גרם), פרוסות מוצרלה, גבינה לבנה רכה 9%, יוגורט עיזים, משקה חלב לקפה, שמנת לבישול, טופו בטעם טבעי 300 גרם, יוגורט "יופלה" לבן/תות ועוד..

טענת שופרסל היא כי המהלך הזה הוא בעצם "החרפת המאבק" מכיוון שהעלאת המחירים היא רק במוצרים שאין להם תחליפים, וכי רשימת המוצרים שיחזרו למדפים היא חלקית בלבד מתוך אלה שיצאו מהרשת, ביניהם: מוצרי "יולו", "יופלה", "נפוליאון", "פיראוס", מוצרי חלב אלטרנטיב, מוצרי חברת "מעדנות" ועשרות מוצרים של חברת "סנפרוסט" וכל מותג "טירת צבי".

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו