שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

שוטר מג"ב חשוד שהעביר מידע משטרתי חסוי לעבריינים בכירים

החשוד העביר מידע חסוי על אודות פעילויות מבצעיות של יחידות משטרה אליהן סופח, לרבות בנוגע לחיפושים ומעצרים עתידיים במטרה לסכל את פעילות המשטרה

13:15 ,13/03/22
קרדיט: מג"ב
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד שוטר בסיירת מג"ב, וזאת לאחר שהעביר מידע משטרתי חסוי לגורמים עבריינים בכירים בדרום הארץ על אודות פעילויות מבצעיות של יחידות משטרה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד נטלי חגי, הנאשם העביר לגורמים עבריינים בכירים בדרום הארץ, במספר הזדמנויות ובמועדים שונים, מידע חסוי על אודות פעילויות מבצעיות של יחידות משטרה אליהן סופח, לרבות בנוגע לחיפושים ומעצרים עתידיים, וזאת מתוך מטרה לסכל את הפעילות המשטרתית. באחד המקרים, במסגרת פעילות משטרתית חסויה, קיבל הנאשם לידיו מסמך חסוי שכלל פירוט של אנשים המהווים "יעדי פעילות" של המשטרה ומידע על אודות פעילויות משטרתיות שעתידות להתבצע בנוגע אליהם. הנאשם העביר, באמצעות האינסטגרם, את המסמך והמידע לגורמים העבריינים ולאחר מכן מחק את התכתובות. בהמשך היום צילם הנאשם את התארגנות כוחות המשטרה, לרבות מספרי הרישוי של כלי הרכב המשטרתיים, לקראת מעצר של אחד מ"יעדי הפעילות" והעביר, באמצעות האינסטגרם, את התמונה לאחד מאותם גורמים עבריינים.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של גילוי בהפרת חובה, שיבוש מהלכי משפט והפרת אמונים.

המחלקה לחקירות שוטרים מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו ולחילופין לשחררו בתנאים מגבילים.

החקירה נוהלה על ידי צוותי חשיפה ודרום במחלקה לחקירות שוטרים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו