שבת, 18/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

שב"כ עצר מתיישב שסירב לשתף פעולה בחקירה על ההתיישבות

מתיישב בן 35 מבית אל נעצר אמש ע"י השב"כ בחשד "למעורבות ברצח", לאחר שסירב למסור מידע ולשתף פעולה עם חקירת השב"כ סביב ההתיישבות.

12:48 ,03/05/24
חוננו
קרדיט: חוננו
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מתיישב ממושב בית אל, כבן 35, נשוי ואב לילדים, לוחם במילואים, נעצר אמש (יום ה') בידי כוחות השב"כ תחת חשד "למעורבות ברצח". המתיישב זומן ביום חמישי בבוקר למשרדי השב"כ בפתח תקווה, שם התבקש במשך שעות ארוכות לשתף פעולה עם חוקרי המחלקה היהודית בשירות ולמסור מידע וחומר רקע על ארועים ואירועים בהתיישבות היהודית ביהודה ושומרון. לאחר שסירב לשתף פעולה, בשעות הערב המאוחרות הודיעו לו כוחות הביטחון כי הוא עצור ונחשד כעת ב"מעורבות ברצח".

בשעות אלו, מובא המתיישב לדיון בבית המשפט השלום בירושלים, כשהוא מיוצג על ידי עורכי הדין אריאל עטרי ואסף גונן מטעם ארגון "חוננו". עורכי דינו צפויים לדרוש בדיון את שחרורו מהכלא.

עו"ד עטרי ועו"ד גונן מסרו הצהרה חריפה: "מדובר במעצר שווא של אדם חף מפשע. הוא זומן אתמול למשרדי השב"כ בפתח תקווה, נאמר לו שהוא לא חשוד בשום עבירה פלילית, וביקשו ממנו רק חומר רקע על מה שקורה באזור. כשסירב לשתף איתם פעולה, כסנקציה זימנו את חוקרי המשטרה, הודיעו לו שהוא עצור ואז טענו שהוא כן חשוד, בניסיון מובהק לאלצו לשתף פעולה. אנו נעשה הכל כדי שהוא ישוחרר ויוכל לבלות את השבת בבית, עם משפחתו".

טרם התקבלה התייחסות רשמית מצד השב"כ לגבי החשדות הספציפיים כלפי המתיישב והרקע למעצרו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו