שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

שבוע ל'הפגנת המיליון' של הימין: "העם רוצה רפורמה"

ההכנות לקראת הפגנת המיליון שתערך ביום חמישי הבא נמשכות. ראשי ארגוני הימין המארגנים את העצרת קיימו מפגש היערכות לקראתה.

15:52 ,20/04/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לקראת הפגנת המיליון של ארגוני הימין שתערך ביום חמישי הבא, התקיים מפגש של כל ארגוני הימין המובילים את ההפגנה בהובלת תקומה, תנועת 'אם תרצו' וארגונים נוספים. בפגישה השתתפו בין היתר יו"ר תנועת אם תרצו מתן פלג, גיא לוי, יואל שילה, שי גליק מנכ"ל בצלמו, הרצל ומירב חאג'ג מארגון בוחרים בחיים וטל רימר ממחאת ההייטקיסטים. את המפגש הובילו ברל'ה קרומבי וח"כ אביחי בוארון.

בתוך כך, ההיערכות לעצרת המיליון בעד התמיכה ברפורמה המשפטית בעיצומה. עד כה, מאות התארגנויות של קבוצות ברחבי הארץ להסעות להפגנה. בעקבות הדרישה, פתחו המארגנים אתר מסודר עם פרטים ואפשרות להרשמה להפגנות. המארגנים מדווחים כי הביקוש להסעות הולך וגובר ורשימת המוקדים מהם יצאו הסעות מתרחבת כל העת.

הפגנת המיליון תתקיים ביום חמישי הבא, יום למחרת יום העצמאות, בשעה 19:00 מול הכנסת בירושלים. תחת הכותרת "לא יגנבו לנו את הבחירות". המפגינים ידרשו מהממשלה להעביר את הרפורמה המשפטית כבר במושב הקיץ של הכנסת שיפתח בקרוב.

ברל'ה קרומבי, העומד בראש "יוזמת תקומה 2023" ומיוזמי המחאה, מסביר כי: "המטרה של ההפגנות היא כדי להזכיר ולדרוש מנבחרי הציבור שלנו בממשלה ובקואליציה שהעם רוצה רפורמה משפטית, שהעם מאחוריהם, שהעם נותן להם כוחות. בימים האחרונים דיברתי עם המון חברי כנסת מהקואליציה והם סיפרו לי כמה עוצמה וכוח נתנה להם העצרת השבוע, שהם ראו את 200,000 האנשים שהגיעו לירושלים וחיזקו אותם, שעם אוהב אותם, מחבק אותם, ותומך בהם".

מתן פלג יו"ר אם תרצו הוסיף "עצרת המליון היא מפגן דמוקרטי הכרחי וראשון בחשיבותו מפני שנוצר כאן מצב שרוב אזרחי, אשר ניצח בבחירות באופן מוחץ לאחר חמישה סבבים, לא מקבל את הלגיטימציה הדמוקרטית מהצד המפסיד ואף חש שמאז ניצחונו הוא רק נרדף ומושתק, על לא עוול בכפו. במקום שיעניקו לממשלה הנבחרת מאה ימי חסד, העניקו לה תימרות עשן ואנרכיה ברחובות. אין מצב מסוכן מכך לדמוקרטיה וזה משהו שחייבים לזעוק נגדו. מנצחים בבחירות לא אמורים לצאת להפגין ברחובות. אבל במצב שנוצר כאן, אין לו ברירה. אחרת יושלם בישראל מצב שבה היא נשלטת כאוליגרכיה. פוסט ציונית ופוסט דמוקרטית."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו