יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

רועה צאן נער נעדר באזור בנימין, כוחות חילוץ נרחבים בחיפושים

רועה צאן נער בן 14 נעדר ממלאכי השלום בבנימין מאז הבוקר המוקדם. מאות מתנדבים וכוחות חילוץ וחיפוש נרחבים של צה"ל, משטרה ויחידת החילוץ

15:54 ,12/04/24
דוברות יכל
קרדיט: דוברות יכל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

זעזוע במועצה האזורית בנימין היום, לאחר שרועה צאן בן 14 נעדר ממלאכי השלום מאז שיצא לרעות את העדר בשעות הבוקר המוקדמות. הכבשים חזרו לישוב לבד, אך הנער, בנימין אחימאיר, לא הופיע.

בהתאם לדיווח הראשוני של דובר המועצה האזורית, יהודה עמרני, "נמשכים החיפושים אחר הנער ליד מלאכי השלום בבנימין. הוא יצא לרעות צאן בשעות הבוקר ועדיין לא חזר. משפחתו עודכנה."

בהמשך הודיע דובר צה"ל, כי כוחות צבא רבים שוטפים את האזור בחיפושים: "לוחמי צה״ל ומג״ב, גששים, יחידה 636, כוחות מיוחדים, בסיוע איסוף אווירי של מ״י וחיל האוויר מחפשים אחר הנעדר".

חפ"ק משותף למועצה, לצבא, למשטרה וליחידת החילוץ פועל במקום בעזרת מאות מתנדבים. גם יחידת הכלבנים לישראל הוקפצה למלאכי השלום כדי לסייע בחיפושים. אנשי אגף הבטחון והמחלקה לקרקעות במועצה סורקים באמצעות רחפנים ואמצעים מיוחדים.

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, מסר לתקשורת כי "אנו עושים כל שביכולתנו לאתר ולהחזיר את הנער הביתה בשלום. אני מבקש מכולם להתפלל לשלומו וקורא למתנדבים שטרם הגיעו – אל תבואו, אנחנו ממלאים את כל הכוחות הדרושים."

מצילה מיחידת החילוץ הארצית, שמנהלת את החיפושים, סיפרה: "אנחנו סורקים באופן ממוקד ומסודר ובכל הכלים האפשריים. החשש הוא שמא התרחש אירוע חטיפה או פגיעה מכל סוג שהוא בנער."

גורמי בטחון אמרו כי נכון לעכשיו אין חשד ממשי למעורבות פלסטינית, אך החקירה נמשכת לכל העברים. דובר המשטרה פנה לציבור בבקשה לסייע: "הנעדר עונה לשם בנימין אחימאיר, בן 14.9 תושב ירושלים, מבנה גוף מלא, שיער בהיר מתולתל, לבש חולצה כחולה. כל היודע דבר מתבקש לפנות למוקד 100".

קרובי משפחה של הנער הנעדר ביקשו להמתין עם התבטאויות בשלב הזה, וקראו לכולם להמשיך ולהתפלל לשלומו. לפי הם, בנימין יצא לרעות צאן כפי שהוא נוהג בכל יום לעשות, והבוקר הוא לא חזר. מקרה דומה לא אירע לבנים בבית.

המשפחה

קרדיט: המשפחה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו