יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

רה"מ לפיד קורא לא להגיע לאומן בראש השנה 'סכנת חיים'

ראש הממשלה יאיר לפיד שוחח עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי וקרא שלא להגיע לעיר אומן בחגי תשרי לאור סכנת החיים הממשית בכניסה לאזור הלחימה

16:49 ,01/09/22
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה יאיר לפיד שוחח היום (ה'), עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי.

ראש הממשלה בירך את הנשיא זלנסקי לרגל יום העצמאות ה-31 לאוקראינה, שחל בשבוע שעבר (24 באוגוסט), וכן ציין את תמיכתו בעם האוקראיני

ראש הממשלה לפיד והנשיא זלנסקי, שוחחו על מצב הלחימה באוקראינה. רה"מ לפיד הביע תנחומים על ההרוגים והנפגעים במלחמה, וקרא להגיע לפיתרון דיפלומטי בכדי לסיים את הלחימה.

ראש הממשלה קורא לאזרחי ישראל שלא להגיע לעיר אומן בחגי תשרי לאור סכנת החיים הממשית בכניסה לאזור הלחימה.

ממשרד החוץ נמסר:
בשל המלחמה והקרבות הפעילים בין כוחות רוסיה לכוחות אוקראינה, משרד החוץ מחדד את אזהרת המסע הקיימת לאוקראינה וקורא לאזרחי ישראל להימנע באופן גורף מלהגיע לשטחי אוקראינה, כולל העיר אומן וסביבותיה.
לפני מספר ימים נורו טילים לאזור העיר אומן אשר הביאו למותו של אזרח אחד, פציעה של מספר אזרחים וגרמו להרס רב.
אזרחים ישראלים הנמצאים באוקראינה נקראים לעזוב מידית את גבולות המדינה. המצב הביטחוני הנפיץ כולל סכנת הפצצות מהאוויר או ירי רקטות גם על ישובים ושטחים אזרחיים, כולל במרכז ובמערב המדינה, מהווים סכנת חיים ממשית ומידית .
ממשלת אוקראינה הכריזה על מצב חרום החל מ-24/2/22, דבר העשוי להביא להצרת חופש תנועה והטלת עוצר על אזורים שונים, וכן הכבדת אמצעי הביטחון והשיטור הננקטים באזורים השונים (כולל בדיקות, מעצרים וגרוש). בנוסף פרסם משרד החוץ האוקראיני הודעה המבקשת שלא להגיע השנה לאומן בשל מצב המלחמה והקושי לממש אחריותם לביטחון ובטיחות המתפללים.
בנוסף, לשגרירות ישראל בקייב אין נוכחות רציפה בשטחי אוקראינה בימים אלה, ולכן לא ניתן יהיה לספק שירותים קונסולריים מלאים ויהיה קושי רב להעניק טיפול במקרה חירום.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו