יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

רה"מ למנכ"ל סבא"א: "ישראל שומרת לעצמה את הזכות לפעול באיראן"

ראש הממשלה הדגיש את הצורך הדחוף שבהתגייסות הקהילה הבינלאומית לפעולה נגד איראן, בכל האמצעים כדי למנוע ממנה להשיג נשק גרעיני

11:18 ,03/06/22
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש הבוקר (ו׳) עם מנכ"ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א), ד"ר רפאל גרוסי, אשר הגיע אמש לישראל וממריא כעת בחזרה לוינה.

בפגישתם, הדגיש ראש הממשלה את עומק הסכנה של המשך ההתקדמות האיראנית בהשגת נשק גרעיני, תוך הטעיית הקהילה הבינלאומית ע"י שימוש במידע כוזב ושקרים.

ראש הממשלה הדגיש את הצורך הדחוף שבהתגייסות הקהילה הבינלאומית לפעולה נגד איראן, בכל האמצעים, על מנת למנוע ממנה להשיג נשק גרעיני.

עוד הדגיש רה"מ את תמיכת ישראל בכך שסבא"א תממש את המנדט שלה מול איראן באופן מקצועי, בלתי תלוי ועצמאי, ואת החשיבות בכך שמועצת הנגידים של הסוכנות תעביר לאיראן מסר חד וברור בהחלטתה הקרובה.

הבינלאומית, אך יחד עם זאת שומרת את הזכות להגנה עצמית ולפעולה נגד איראן כדי לבלום את תוכניתה הגרעינית, אם הקהילה הבינלאומית תיכשל בכך בפרק הזמן הרלוונטי.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו