יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

רה"מ ומזכיר המדינה האמריקאי נפגשו היום במסגרת ביקורו בישראל

בפגישה הבהיר בנט כי ישראל מודאגת מכוונת ארה"ב להסיר את משמרות המהפכה מרשימת אירגוני הטרור

17:07 ,27/03/22
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש עם מזכיר המדינה האמריקני, אנתוני בלינקן המבקר בישראל והתייחס לכוונת ארה"ב להסיר משמרות המהפכה מרשימת אירגוני הטרור ואמר "אנו מודאגים מהכוונה להסיר מרשימת ארגוני הטרור את משמרות המהפכה. שלוחותיהם, החות'ים, ביצעו רק בסוף השבוע הזה פיגוע קשה בסעודיה. אני מאוד מקווה שארה"ב תשמע את הקולות המודאגים מהאזור, של ישראל ואחרים, בסוגיה קריטית זו" אמר בנט.

לאחר מכן התייחס בנט לחודש הרמדאן החל החודש "השבוע יחל חודש הרמדאן. הממשלה הזו פועלת רבות לשיפור חייהם של הפלסטינים בגדה המערבית ובעזה. רק היום אישרנו 20,000 פועלים מעזה לעבודה בישראל. נשקיע כמעט 40 מיליון שקלים בשיפור המעברים בין ישראל לרצועת עזה כדי לאפשר תנועה חלקה. אנחנו לא יכולים לפתור הכל אבל יכולים לשפר את חיי האנשים בשטח, והודות גם לעזרה שלכם זה קורה".

לאחר מכן התייחס ראש הממשלה למלחמה באוקראינה "באשר למלחמה באוקראינה, ישראל עומדת לצד תושבי אוקראינה ותמשיך במאמציה לסייע בהפחתת הסבל ובסיום שפיכות הדמים. שלחנו את הצוותים הרפואיים המובילים שלנו והקמנו את בית החולים השדה המתקדם ביותר בתוך אוקראינה. דווחתי שהם כבר טיפלו במעל 500 מטופלים

ברגע זה, רופאים ואחיות ישראלים מסכנים את חייהם כדי להציל חיים של נזקקים – הם טיפלו בלמעלה מ-500 מטופלים עד כה. כמובן שאנחנו עושים מה שאנחנו יכולים, כאשר אנו מתבקשים, כדי לתרום למאמצים לסיים את המלחמה הזו. אנו עושים זאת תוך שמירה על תיאום הדוק עם ארה"ב והשותפים האירופאים שלנו" סיים בנט.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו