יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

רה"מ בוועדת החוץ: "ימי החסינות בהם איראן פוגעת בישראל – תמו"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, בפתח דיון ועדת החוץ והביטחון של הכנסת התייחס לאסטרטגיה של ישראל ולטיפול בבעיית הגרעין האיראני ואמר "העלינו הילוך"

11:28 ,07/06/22
קרדיט: ללא/ארכיון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה, נפתלי בנט, בפתח דיון ועדת החוץ והביטחון של הכנסת התייחס לאסטרטגיה של ישראל ולטיפול בבעיית הגרעין האיראני ואמר "העלינו הילוך" בכל הקשור לטיפול באיראן "בגזרה האיראנית – השנה החולפת היא שנת מפנה באסטרטגיה הישראלית למול איראן. אנחנו רואים את העם האיראני האמיץ יוצא לרחובות באיראן ומפגין כנגד הדיכוי והעריצות של המשטר, נגד הרעב, נגד השחיתות שפוגעת בהם. העלינו הילוך" אמר בנט והמשיך

"מדינת ישראל בשנה האחרונה פועלת מול ראש התמנון של הטרור ולא רק נגד זרועות התמנון כפי שנעשה משך העשורים האחרונים. ימי החסינות, בהם איראן פוגעת ושוב פוגעת בישראל ומפיצה טרור באמצעות שלוחותיה באזור, אבל נשארת ללא פגע – תמו.
אנחנו פועלים, בכל זמן ומקום, ונמשיך בכך.

בשנים האחרונות, איראן חצתה שורה של קווים אדומים ובראשם באפריל אשתקד, כחודשיים לפני הקמת הממשלה, כאשר חצתה את קו העשרת אורניום ברמה של 60% – ללא שום תגובה נגדית. ישראל לא יכולה להשלים, ולא תשלים, עם מצב כזה" אמר.

לאחר מכן התייחס ראש הממשלה לפגישה שלו בשבוע שעבר עם מנכ"ל הוכנות הבינאלומית לאנרגיה אטומית בה הבהיר את עמדת של ישראל בעניין הטיפול בגרעין האיראני ואמר "ביום שישי האחרון פגשתי את מנכ"ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) – ידידי רפאל גרוסי, ושוחחנו על כך.

הוא הגיע לביקור בזק בישראל והבהרתי את העמדה של מדינת ישראל, והיא שאנחנו שומרים את חופש הפעולה תמיד כנגד תכנית הגרעין האיראנית ככל שיידרש – עם הסכם, בלי הסכם, אנחנו לא רק אומרים את זה אלא גם מקיימים את זה.

אנחנו מצפים שמועצת הנגידים של סבא"א תציב תמרור אזהרה ברור בפני המשטר בטהרן, ותבהיר לו כי אם ימשיך במדיניותו המתריסה בתחום הגרעין, הם ישלמו על כך מחיר כבד" סיים בנט.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו