יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

רה"מ בדרכו לביקור אצל נשיא צרפת: "הנושא המכרזי הוא איראן"

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא לביקור בצרפת הנשיא עמנועאל מקרון, טרם המראתו אמר כי הנושא המרכזי שיעמוד בפגישתו הוא המאבק באיראן

19:10 ,02/02/23
עמוס בן גרשום /לע
קרדיט: עמוס בן גרשום /לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא לביקור בצרפת הנשיא עמנועאל מקרון, טרם המראתו אמר כי הנושא המרכזי שיעמוד בפגישתו הוא המאבק באיראן.

"אני יוצא עכשיו לפגישה עם נשיא צרפת, עמנואל מקרון" אמר נתניהו "הנושא המרכזי שיעמוד בשיחתנו הוא כמובן איראן, המאמצים המשותפים להיאבק בתוקפנות שלה ובחתירה שלה להשגת נשק גרעיני.

בנוסף אמר נתניהו "אני אפגש גם עם נציגים של הקהילה היהודית ונציגים של הקהילה העסקית בצרפת, שמעוניינים להשקיע במדינת ישראל.

במקביל, אנחנו ממשיכים להרחיב את מעגל השלום. אחרי שנים של מפגשים חשאיים וביקור היסטורי שלי בצ'אד, היום היה עוד יום היסטורי – יחד עם נשיא צ'אד אנחנו פתחנו את שגרירות צ'אד בישראל, ואנחנו נמשיך להרחיב ולהעמיק את מעגל השלום עם מדינות נוספות, קרובות ורחוקות. שתהיה לכולכם ולכולנו נסיעה טובה" סיים נתניהו.

עמוס בן גרשום /לע

קרדיט: עמוס בן גרשום /לע"מ

עמוס בן גרשום /לע

קרדיט: עמוס בן גרשום /לע"מ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו