יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט "בקושי יוצא מהבית וממעט לשוחח"

על פי הדיווח של העיתונאי יהודה שלזינגר בישראל היום עולה כי רה"מ לשעבר, נפתלי בנט, במצב רוח לא טוב, הוא ממעט לשוחח עם אנשים ובקושי יוצא מביתו

10:39 ,31/07/22
קרדיט: חיים צח/לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

על פי הדיווח של העיתונאי יהודה שלזינגר בישראל היום עולה כי ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, במצב רוח לא טוב, הוא ממעט לשוחח עם אנשים ובקושי יוצא מהבית.

על פי הדיווח, "אנשים ששוחחו איתו בשבועיים האחרונים מספרים על אדם עם מצב רוח ירוד, הממעט לשוחח עם אנשים, ממעט לצאת מהבית, וגם כועס על לשכת חברו הטוב יאיר לפיד, ומאשים אותם בתדרוכים ובהדלפות נגדו".

עוד דווח: "הוא שבוז. במצב רוח לא טוב ובתקופה לא פשוטה. רואים את זה עליו. הוא אומר שלא קל לו אבל הוא מתמודד; הוא מגיע לישיבת הממשלה אחרי התקשורת, יש לו לשכה בכנסת אבל הוא מגיע לשם פעם, אולי פעמיים, בשבוע. בשאר הזמן הוא בבית ברעננה. אני זוכר שאמרו על בגין שהיה מסתגר בחדר שלו, אז אמנם בנט לא בצורה קיצונית כמו בגין – אבל קצת מזכיר את זה".

מקורב אחר לבנט טוען: "לא הייתי לוקח את זה למקומות של מצב נפשי, זה לא נפשי. פוליטיקאים הם בני אדם ופשוט נגמר לו הדלק. רגע אחד אתה האיש החשוב במדינה – ורגע אחד אתה בלי כלום. זה לא קל".

גורם שעבד עם בנט בשנים הארונות הוסיף: "המעבר מראש ממשלה לראש ממשלה חליפי לא בא לו טוב. אף על פי שהוא שלט בתהליך – הוא יזם אותו – משהו לא מתלבש טוב. אתה מסתובב עם שיירה ופתאום אתה כלום ושום דבר. זה קשה.

"בנט נכנס למשהו עם עצמו, לאף אחד לא ברור מה זה. הוא ירד למחתרת. עושה דברים הזויים שאי אפשר להבין אותם". תחת האמירה "דברים הזויים" בולטת במיוחד התנהלותו של בנט בעת ביקורו של ביידן".

מלשכב בנט נמסר: "אם הוא היה בוחר להיות מעורב בכל עניין – ההאשמות היו הפוכות, והיו אומרים 'למה רה"מ החליפי נדחף ולא משאיר ללפיד את כל הבמה?'. לוח הזמנים של בנט מלא, הוא עוסק בנושאים ביטחוניים מסוימים, ומגיע לישיבות ממשלה, קבינט ודיונים אחרים ככל הנדרש".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו