יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

קריאות לרצח יהודים באוניברסיטה העברית: תומכי טרור בהפגנה

הפגנת תומכי טרור באוניברסיטה העברית בירושלים כללה קריאות לרצח יהודים והנפת דגלי אויב. גורמים פוליטיים דורשים חקיקה נגד מסיתים לטרור באקדמיה.

16:54 ,28/05/24
צילום מסך לפי סעיף 27 א
קרדיט: צילום מסך לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אירוע חריג התרחש באוניברסיטה העברית בירושלים כאשר בהפגנת סטודנטים נשמעו קריאות לרצח יהודים והונפו דגלי אויב. ההפגנה, שהתנהלה בשטח האוניברסיטה, עוררה תגובות חריפות מגורמים פוליטיים וסטודנטים כאחד, הדורשים פעולות תקיפות מצד הרשויות.

יו"ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית, אלחנן פלהיימר, הגיב בזעם על ההפגנה והמצב באוניברסיטה. "מה שאנחנו רואים באוניברסיטה העברית זו הפקרות בלתי נתפסת," אמר פלהיימר. "אין מנוס מקידום חקיקה שתעגן את הטיפול והסנקציות במסיתים לטרור, ואנו קוראים לכל הגורמים הרלוונטיים ובראש ובראשונה לחברי הכנסת להצטרף למאבק שלנו נגד הטרור באקדמיה."

גם יו"ר השדולה למען זכויות הסטודנטים בכנסת, ח"כ אריאל קלנר, הביע דאגה רבה מהתמיכה באויב בזמן מלחמה. "אני רואה בחומרה רבה את התמיכה באויב באוניברסיטה העברית," אמר קלנר. "תמיכה באויב בזמן מלחמה חייבת להיגדע מהעולם. אדרוש דיון בכנסת ולא נעבור על זה בשתיקה. לא ניתן לתומכי טרור להטיל אימה על ציבור הסטודנטים."

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שיבח את משטרת ישראל על פיזור ההפגנה הבלתי חוקית, אך מתח ביקורת על הנהלת האוניברסיטה והשר החינוך. "משבח את שוטרי משטרת ישראל שפיזרו את ההפגנה הבלתי חוקית באוניברסיטה העברית תוך כדי שהניפו דגלי אויב – במשמרת שלי תהיה אפס סובלנות כלפי הפרות חוק," אמר בן גביר. "לצערי ההפגנה התנהלה זמן רב – רב מידי, וכל זה באישור האוניברסיטה כאשר השוטרים נותרו בחוץ. אני קורא לשר החינוך יואב קיש ולהנהלת האוניברסיטה להתחיל לפעול ביד קשה נגד הפרת החוק והסדר במוסדות החינוך. הגיע הזמן למשילות!"

האירוע זכה לתגובות רבות גם מקרב הסטודנטים עצמם, שחלקם הביעו פחד וחוסר בטחון בעקבות ההפגנה והקריאות שהושמעו. "זה מפחיד לדעת שיש אנשים בקמפוס שקוראים לרצח יהודים," אמר אחד הסטודנטים. "אנחנו מרגישים שאין מספיק הגנה ואין מספיק פעולה מצד האוניברסיטה."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו