יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

קריאות בחמאס לא לאפשר לצעדת הדגלים הערב בשעה 17:00

מארגני צעדת הדגלים "באנו לקראת המשטרה ושינינו את מסלול הצעדה" • בר לב "האירועים מורכבים מאוד"

14:46 ,20/04/22
קרדיט: צילומסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בצל צעדת הדגלים שתתקיים היום, חמאס קוראת לא לאפשר לצעדת הדגלים הערב בשעה 17:00.

מארגני צעדת הדגלים הודיעו לפני דקות אחדות כי הם יגיעו הערב לשער שכם ויצעדו עם דגלים ברובע המוסלמי ובמקומות נוספים סביב העיר העתיקה.

המארגנים אומרים כי היה ניסיון אמיתי מצידם להתפשר ולא להעמיס על המשטרה עוד עבודה מלבד העבודה השגרתית אלא שזו דחתה כל הצעה שלהם.

"לצערנו המשטרה נפלה לבור פוליטי ששר הבט"פ וראש הממשלה טמנו לה, במקום לעשות את עבודתה היא נתקלה בחומה פוליטית שמנעה מאתנו לעשות את כל מה שיהודי יכול וחייב לעשות – לצעוד עם דגל ישראל בעיר הבירה שלו, אנחנו לא יכולים לוותר על צעידת דגלים בעיר הבירה בגלל איומים וסחטנות של מנסור עבאס והתנועה האיסלאמית.

המארגנים מוסיפים כי למרות שניסו להגיע להבנות מתוך רצון טוב, הם הבינו שאין סיכוי להגיע להבנות אלו.

על כן החליטו המארגנים להגיע הערב בשעה 17:00 לכיכר ספרא יחד עם מאות פעילים ונבחרי ציבור ולצעוד דרך שער שכם עם דגלי ישראל.
"אין שום חוק שאוסר על אדם לצעוד עם דגל ישראל בבירת ישראל אנו מבקשים ממי שירושלים חשובה לו להגיע הערב לכיכר ספרא ולצעוד איתנו, אנא הביאו דגלי ישראל"

בדיון שנערך במשטרה אמר השר בר-לב:
"האירועים הם מורכבים מאוד, ולפנינו עוד ימים רגישים שדורשים מאיתנו לפעול בנחישות לצד אחריות ושיקול דעת. לאפשר את המשך התפילות ברמדאן, אך גם למנוע מגורמים מתסיסים שונים לנסות להגיע לאזור ולהצית את השטח. אנו גם עדים לפרסומי פייק-ניוז נגד ישראל בנושא הר הבית, שמטרתם אף היא להתסיס את האווירה, אך המציאות שונה בתכלית.

"במציאות המורכבת הזו, המשטרה קיבלה החלטות נכונות ושקולות. המשטרה בירושלים מתוחה עד הקצה, ונדרשת לטפל בשטח באירועים בעלי מאפיינים שונים, שבכל אחד מהם פועלים באופן אחר. השוטרים והשוטרות, מרמת המפקדים ומטה, נדרשים להפעיל מיומנות רבה וגמישות תפיסתית, והם אכן עושים זאת. הם ראויים לכל ההערכה על הפעילות שלהם במציאות לא פשוטה, ועל היכולת המקצועית הגבוהה שלהם".

יו"ר מרצ לשעבר זהבה גלאון מגנה את מארגני צעדת הדגלים במזרח ירושלים ותוקפת את מפלגת הציונות הדתית.

"אסור למשטרה להיכנע לסמוטריצ'ים וחבריו המוטרפים שרוצים להפוך את הסכסוך הלאומי עם הפלסטינים לסכסוך דתי וממש לא אכפת להם אם זה יצית אש בכל העולם המוסלמי. ההחלטה של מארגני מצעד הדגלים לקיים אותה במסלול המתוכנן, למרות איסור המשטרה נועדה רק לצורך הפגנת עליונות יהודית, להתרסה ולהתססה".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו