שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

צר לי עליך חברי היקר מישיבת התפוצות שלמה סמט נקטפת בתאונה

בדמי ימיך שלמה סמט ז"ל ( בן 45) בר" אנשיל יצחק שיבלח"א הלוייתו מחר יום ו' בשעה 10 בבוקר בבית ההספד קהלת ירושלים בהר המנוחות גבעת שאול

23:50 ,22/02/24
עמיחי לוי
קרדיט: עמיחי לוי / משקף כתבה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הודעה ממפקד יכ"ל יחידת הכלבנים בענין איתורו של הנעדר שכנראה נדרס על ידי הרכבת בין כפר חבד לת"א

סוף עצוב לחיפושים בגזרת כביש 1: כלבני יכ"ל איתרו בשטח פתוח על יד פסי הרכבת נעדר בסיכון, כשהוא ללא רוח חיים

בתום חיפושים נרחבים באזור מחלף שפירים על ידי יחידת הכלבנים לישראל – בתנאי שטח מורכבים, לפני זמן קצר, אותר הנעדר כבן 47, על ידי כלבן יכ"ל. לצערנו הוא נמצא ללא רוח חיים. בתום 72 – שעות של היעדרות.

אנו רוצים ביכ"ל להודות לחברת "הנתיב המהיר", על הסיוע ושיתוף הפעולה בפריקת המצלמות, ובהכוונת כלבן יכ"ל לאזור בו אותר הנעדר.

הנעדר ז"ל ככל הנראה נפגע על ידי רכבת אחרי שחצה את הכביש המהיר, טיפס על גדר שמפריד בין הכביש לפסים ועת שניסה לחצות את פסי הרכבת. הנעדר ניסה ככל הנראה להגיע לחניון ממול, אחרי שנתקע עם רכבו בכביש 1 בדרכו לעבודה בתל אביב. הנפטר, ככל הנראה מת מיד אחרי שנפגע על ידי הרכבת ושכב מספר מטרים מפסי הרכבת מאז העדרותו שלושה ימים קודם. עשרות רכבות עברו בין כפר חבד לתל אביב בלי שנוסעים שמו לב לגופה המוטלת בעשבים הקרובים לרכבות שדהרו וחלפו על ידה. אלמלא האיתור, היום, יש סיכוי שהתעלומה היתה נשערת בעינה כשהנעדר מצטרף לעוד יותר מ600 מקרים של נעדרים שטרם אותרו מאז קום המדינה.

יכ"ל קיבלה קריאה ממשפחתו של הנעדר לסייע בחיפושים אחרי שהמשטרה דווחה למשפחה אתמול על איתורו של רכבו של הנעדר על כביש 1 בסמוך למחלף שפירים. המשטרה אמרה למשטרה שהפעילה מסוק וכלב משטרתי שלא הצליחו לאתר ממצאים נוספים. המשפחה החליטה להזעיק את יכ"ל – יחידת הכלבנים לישראל, עמותה אזרחית ויחידה ארצית שבסיסה בכפר תפוח בשומרון ושעוסקת באיתור נעדרים והגנה על ישובים וקיבוצים עם כלבים מבצעים, רחפנים ואמצעים מיוחדים נוספים.

צוותי יכ"ל נפגשו עם בני משפחתו של הנעדר יום חמישי במיקום בו אותר הרכב יום קודם, ופתחו בסריקות בצהרים עם מספר צוותים של כלבנים. צוות 1 פעל בשטחים המיוערים בצד המזרחי של הכביש עם כלבי גישוש, וצוות אחר נשלח לצד הצפון מערבי של הכביש המהיר היכן שממוקמים חניון של הנתיב המהיר, רציף אוטובוסים, בית קפה, ופסי רכבת. לפי החשד של יכ"ל משהו השתבש לנעדר עת שניסה לחצות את הכביש ופסי הרכבת, או כשירד לשטחים המיוערים בצידי הכביש. כלבני יכ"ל ביקשו סיוע מאנשי הבטחון של ה'נתיב המהיר' לפרוק מצלמות אבטחה ולסייע בפיענוח התעלומה. גילו מהמצלמות שהנעדר יצא מרכבו מעבר לכביש המהיר, הרים את מכסה המנוע, חצה את כביש 1, טיפס על הגדר לפני פסי הרכבת, ואת הרכבת שככל הנראה פגע בו כשניסה לחצות אותם לכוון האוטובוסים, החניון ובית הקפה ממול.

יקותיאל (מייק) בן יעקב, מפקד יכ"ל שפיקד מקרוב על החיפושים הוסיף, "אנו גם רוצים להודות למד"א, לארגונים השונים, למשטרת ישראל ולמשה חמד על הסיוע שהעניקו ליכ"ל לאחר האיתור, להביא לסגירה של הפרשה ולזירוז הליכי הזיהוי שאי"ה יתרמו להבאת המנוח לקבר ישראל בהקדם האפשרי, לפני שבת."

אנו משתתפים בצער המשפחה, ומוסרים את תנחומינו הכנים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

6 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אביב הגיב:

    יהי זכרו מבורך

  2. משה הגיב:

    כואב הלב. המתיקות שלו. האכפתיות שלו.

  3. שימי הגיב:

    איש מיוחד.

  4. עדיאל הגיב:

    הוא תושב טלסטון?

כתבות נוספות של עמיחי לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו