יום שני, 16/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

צעיר חרדי נדקר בקראון הייטס בליל שבת: 'פרי פלסטין', צעק הדוק

פיגוע אנטישמי התרחש בקראון הייטס, ניו יורק, כשצעיר חרדי נדקר על ידי תוקף אפרו-אמריקאי לאחר שצעק "פרי פלסטין". הנדקר נפצע קל, והדוקר נעצר.

07:56 ,11/08/24
לפי סעיף 27 א/צילום מסך
קרדיט: לפי סעיף 27 א/צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בליל שבת האחרון, בשכונת קראון הייטס שבניו יורק, התרחש פיגוע אנטישמי חמור שהסעיר את הקהילה היהודית המקומית. הפיגוע התרחש בסמוך למרכז חב"ד העולמי 770, מוקד עלייה לרגל יהודית מכל רחבי העולם, והשאיר אחריו תחושת חרדה בקרב התושבים.

המקרה אירע בשעה 2 בלילה, כאשר קבוצת בחורים חרדים ישבה על יד "הסביבון" המוכר בשכונה. לפתע, צעיר אפרו-אמריקאי התקרב אליהם ושאל באופן מאיים: "אתם רוצים למות?". לאחר מכן צעק "פרי פלסטין", התנפל על אחד הבחורים ודקר אותו.

הפיגוע היה מהיר ומפתיע, והותיר את הבחורים מזועזעים. הצעיר שנדקר נפצע באורח קל והובהל מיד לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. למרבה המזל, פציעתו לא הייתה חמורה, והוא שוחרר לאחר טיפול קצר.

לאחר הפיגוע, מספר עדים לתקרית רדפו אחרי התוקף, הצליחו לתפוס אותו, והחזיקו בו עד להגעת המשטרה. השוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד והעבירו אותו למעצר, כאשר חקירת האירוע נמשכת.

העסקן החב"די יעקב ברמן, שנמצא באזור בעת האירוע, מסר: "מדובר באירוע חמור ביותר. הקורבן יכול היה להיהרג בקלות. מעשה זה של אלימות שנאה מדגיש את ההשפעה המסוכנת של הסתה ושנאה אנטישמיות המופצות על ידי כמה פוליטיקאים ומנהיגים מקומיים בניו יורק וברחבי ארצות הברית". לדבריו, הקהילה היהודית בארצות הברית מתמודדת עם גל הולך וגובר של אנטישמיות, והאירוע הזה הוא תזכורת כואבת לכך שהמאבק נגד השנאה הזו חייב להימשך ביתר שאת.

האירוע עורר תגובות רבות בקרב הקהילה היהודית בניו יורק, שחשה כי היא נמצאת תחת איום מתמשך. הקורבן עצמו, למרות הפציעה, הביע את תחושת ההקלה על כך שהאירוע הסתיים בצורה קלה יחסית.

בעקבות האירוע, הקהילה היהודית בקראון הייטס מתארגנת לתפילות ופעולות חיזוק, כמו גם להגברת מודעות להגנה עצמית ותמיכה הדדית. המקרה הזה מדגיש את הצורך בהגברת האבטחה סביב מוסדות יהודיים, ובמקביל דורש מהנהגת העיר ומהממשלה הפדרלית להילחם ביעילות בתופעת האנטישמיות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ג'ק סלומון
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו