יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צעד מתבקש: 5 חלפני כספים ביו"ש יוכרזו כארגוני טרור

שר הביטחון גלנט הכריז 5 חלפני כספים ביו"ש כארגוני טרור, בגלל העברת כספים לחמאס והג'יהאד. 10 מיליון שקל הוחרמו במהלך הפשיטה

09:52 ,28/12/23
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט חתם אמש על צו דרסטי המכריז על 5 חלפנויות כספים הפועלות ברחבי יהודה ושומרון כארגוני טרור, בעקבות פעילותן הנרחבת להעברת מיליוני שקלים לארגוני הטרור הפלסטינים חמאס ברצועת עזה והג'יהאד האסלאמי.

החלפנויות שהוכרזו הן חלחול, בית אלמקדס, אלפח'ר, אלעג'ולי וחלפנות נור אלהדא, שפעלו במסגרת הונאה כביכול למתן שירותים פיננסיים, אך למעשה שימשו צינור להעברות כספים עבור מימון טרור נגד ישראל.

כוחות הביטחון, ובהם משטרת ישראל, שירות הביטחון הכללי ויחידות מיוחדות של צה"ל, יצאו מיד עם חתימת הצו לפשיטה נרחבת על 9 הסניפים של אותן חלפנויות. הם הצליחו להחרים סכום של כ-10 מיליון ש"ח במזומן שיועד להעברה ישירה לארגוני הטרור, ועצרו כ-20 פלסטינים המעורבים בפעילות זו.

הצעד הדרסטי מגיע לאחר חקירה ארוכה וממושכת של המטה ללוחמה כלכלית בטרור במשרד הביטחון, בשיתוף פעולה הדוק עם פיקוד מרכז, השב"כ, משטרת ישראל וכל גופי האכיפה והמודיעין הרלוונטיים.

בכך ננחתה מכה אנושה על התשתית הכלכלית של הטרור הפלסטיני נגד ישראל. המדינה מחויבת להמשיך ולפעול ביעילות ובתקיפות למיגור הטרור ולייבוש מקורות המימון שלו.

נזכרנו לעשות זאת מאוחר אך עדיך מאוחר מאשר אף פעם לא…

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו