יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

צוותי חברת החשמל שיקמו את קווי החשמל שנפגעו בשרפות בצפון

צוותי חברת החשמל שיקמו את קווי החשמל שנפגעו בשרפות ברכס רמים תחת סכנה ביטחונית, והשיבו את אספקת החשמל ליישובי הרכס.

09:01 ,05/06/24
חברת החשמל
קרדיט: חברת החשמל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

השרפות שפרצו בצפון הארץ גרמו לנזקים משמעותיים ברשת החשמל, כאשר קווי חשמל רבים נפגעו בעקבות השריפות ומטחי הירי. צוותי חברת החשמל, בתיאום עם גורמי הביטחון, פעלו במשך הלילה לשיקום הקווים שנפגעו במרחב קרית שמונה ורכס רמים, והשיבו את אספקת החשמל לאזור.

השרפות גרמו לנזקים מורכבים ברשת החשמל, כאשר חוטי חשמל נקרעו ועמודים נפגעו. הצוותים, שפעלו בתנאים קשים ובסכנה ביטחונית, הגיעו למוקדי הנזק וטיפלו בהרחקת סכנות להתחשמלות כתוצאה מהחוטים הקרועים. ההגעה לרכס רמים הצריכה שימוש באמצעים מיוחדים וכלים כבדים, והצוותים נאלצו לעבוד במהירות ובזהירות כדי להבטיח את בטיחותם ואת בטיחות התושבים.

במהלך הלילה, הצוותים הקימו עמודים חדשים ופרשו תיילים בקווי המתח הגבוה שנפגעו בשרפה. העבודה המורכבת והמאומצת נשאה פרי, ובשעות הבוקר המוקדמות חודשה אספקת החשמל ליישובי הרכס. 

גם גורמי הביטחון שיבחו את שיתוף הפעולה המוצלח בין חברת החשמל לצה"ל, שהבטיח את ביצוע המשימות בצורה בטוחה ויעילה. "שיתוף הפעולה בין הכוחות הבטחוניים לחברת החשמל היה יוצא מן הכלל. בעבודה משותפת הצלחנו להבטיח את בטיחות הצוותים ואת השבת החשמל לתושבים במהירות האפשרית".

השרפות בצפון גרמו לנזקים רבים לא רק ברשת החשמל, אלא גם לרכוש ולסביבה הטבעית. הרשויות המקומיות פועלות כעת להעריך את הנזקים ולסייע לתושבים שנפגעו. חברת החשמל מתחייבת להמשיך ולספק שירות איכותי ומהיר גם במצבים חירום ולהבטיח את שיקום רשת החשמל בכל מצב.

צפו

חברת החשמל

קרדיט: חברת החשמל

קרדיט: חברת החשמל

קרדיט: חברת החשמל

קרדיט: חברת החשמל

קרדיט: חברת החשמל

קרדיט: חברת החשמל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו