שבת, 13/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל תקף מעל 25 מטרות טרור בעזה: מחסני אמל"ח ותשתיות נוספות

חיל האוויר תקף מעל 25 מטרות, כולל מחסני אמל"ח ותשתיות. לוחמי קומנדו וצוותי קרב חיסלו מחבלים בעזה בירי צלפים • צפו בתיעוד

09:00 ,02/04/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

צה"ל ממשיך בפעולותיו הצבאיות ברצועת עזה במסגרת המבצע "חרבות ברזל". בתוך כך, דובר צה"ל מסר כי ביממה האחרונה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מעל 25 מטרות טרור ברצועה, ביניהן מחסני אמצעי לחימה (אמל"ח) ותשתיות טרור נוספות.

במקביל, לוחמי אוגדה 98 ממשיכים בלחימה בעיר חאן יונס שבדרום הרצועה, שם הם מחסלים מחבלים ומשמידים מחסני אמצעי לחימה של ארגוני הטרור. "צוות הקרב של חטיבת הקומנדו חיסלו ביממה האחרונה מספר מחבלים באמצעות ירי מדויק, בין היתר על ידי ירי צלפים," נמסר מצה"ל.

בנוסף, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 פעלו במרחב הכפרים הקרארה שבחאן יונס, שם הם חיסלו חוליות מחבלים במסגרת פעילות משולבת עם חיל האוויר. כלי טיס של חיל האוויר תקפו מספר מחבלים מהאוויר, וכן תקף מחסן אמצעי לחימה נוסף של ארגוני הטרור בעזה.

צפו בתיעוד שמפרסם דובר צה"ל

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו