יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

צה"ל שבה מחבל חיזבאללה בפעילות בדרום לבנון • צפו

במהלך פעילות בדרום לבנון, כוחות צה"ל איתרו תשתית תת-קרקעית ועצרו מחבל חיזבאללה חמוש. המחבל נכנע ונלקח להמשך חקירה בישראל.

12:39 ,13/10/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך פעילות צבאית בדרום לבנון, חיילי צה"ל גילו פיר תת-קרקעי אשר הוביל אל מרחב שהייה תת-קרקעי גדול ובו התבצר מחבל של ארגון הטרור חיזבאללה. בפעולה מדויקת ומהירה, כיתרו כוחות צה"ל את המבנה החשוד וביצעו סריקות במרחב.

פעילות הכוחות בדרום לבנון

הפיר, שאותר בתוך מבנה בדרום לבנון, הוביל למתחם בעומק של כ-7 מטרים. בפנים, אותר חדר מגורים מאובזר באמצעים שנועדו לשהייה ארוכת טווח, שכללו אמצעי לחימה מתקדמים, כולל רקטות, תחמושת וציוד קרבי אחר. לצד האמצעים, התחבא מחבל פעיל חיזבאללה שהמתין בפנים.

לאחר מצור קצר, נכנע המחבל ונעצר בידי הכוחות. הלוחמים, שניהלו את הפעולה בתיאום עם כלי טיס של חיל האוויר שסיפקו תמיכה מודיעינית ומבצעית מהאוויר, ביצעו חקירה ראשונית במקום.

המשך החקירה בישראל

לאחר מעצרו, הובל המחבל לישראל להמשך חקירה במתקני הכליאה, כאשר המידע שהוא מספק בשטח מסייע לכוחות צה"ל בחשיפת תשתיות נוספות של ארגון חיזבאללה באזור הגבול.

הפעילות הצבאית בדרום לבנון מהווה חלק ממאמץ רחב יותר לאתר תשתיות טרור תת-קרקעיות של חיזבאללה, שהפכו בשנים האחרונות לאיום משמעותי על ביטחונה של מדינת ישראל. תשתיות אלו, המיועדות לחדירה לשטח ישראל, הפעלת מערכי ירי רקטי ותקיפות קרקעיות, מהוות מוקד מרכזי במבצעים המנוהלים בשיתוף פעולה של גורמי מודיעין ומבצעיים.

צפו

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו