יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

צה"ל נערך לחג הפסח בזירת הלחימה: אלפי מארזי "מנת מצווה"

צה"ל נערך להספקת מזון וארוחות חג לחיילים בבסיסים ובשטח. מארזי "מנת מצווה", פודטראקים וארוחות כשרות סופקו גם לזירת הלחימה בעזה.

06:48 ,22/04/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

על רקע המלחמה ברצועת עזה, אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה של צה"ל השלים את ההיערכות ללוגיסטיקת המזון לקראת חג הפסח. בהנהגת חיל הלוגיסטיקה ומרכז ההספקה המטכ"לי (המרה"ס), סופקו פריטי מזון מגוונים לארוחות החג בבסיסי צה"ל בכל הארץ וללוחמים הפועלים בזירת העימות בעזה.

מנהלי המטבחים ביחידות השונות הכינו תפריטים עשירים ומגוונים המתאימים לצרכי החיילים ומביאים בחשבון גם את האוכלוסיות המיוחדות בצבא. במהלך התמרון ברצועה, סופקו גם מארזי מזון ייחודיים ללוחמים בשדה הקרב.

לכבוד החג חולקו מארזי "מנת מצווה" המכילים סימני החג ומאפשרים לחיילים לקיים סדר פסח כהלכתו גם בתנאי שטח. בנוסף, לראשונה הופעלו "פודטראקים" – משאיות המגישות מזון כשר לפסח וארוחות המבורגר כשרות לחג לחיילים במהלך פעילויות מבצעיות בכלל הגזרות.

צה"ל דאג גם למענה לאוכלוסיות מיוחדות כמו חיילים עם צליאק, טבעונים וצמחונים, כאשר בחדרי האוכל הוגשו מנות מותאמות לכל קבוצה. חיל הרבנות הצבאית חילק כ-120,000 הגדות לבסיסי צה"ל לצורך קיום סדרי פסח.

במקביל, נערך אגף כוח האדם לסייע ולתמוך באוכלוסיות במיקוד – החיילים הבודדים וזכאי הסיוע הכלכלי. החיילים הבודדים קיבלו תווי שי בשווי כולל של עד 1,100 ש"ח לרכישת מוצרי מזון ומוצרים נוספים לחג. בתי החייל וארגוני מלינה שונים נערכו גם הם לארח חיילים בודדים במהלך הפסח.

בצה"ל הבהירו כי גם במהלך החגים תימשך העשייה הביטחונית להגנה על אזרחי ישראל, על מנת להבטיח לכולם חג שמח ושקט.

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו