שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

צה"ל מציע פרסים כספיים על איתור מנהיגי חמאס

צה"ל מציע סכומי פרסים חסרי תקדים עבור איתורם ולכידתם של בכירים בארגון חמאס ברצועת עזה. 400 אלף דולר הוצעו על ראשו של יחיא סנואר

17:22 ,14/12/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

על פי הפרסום, ישולם פרס עתק של 400 אלף דולר למי שיספק מידע על מקום הימצאו הנוכחי של יחיא סנואר, ראש הזרוע הצבאית של חמאס והאיש מספר 1 המבוקש ביותר כעת על ידי ישראל. 300 אלף דולר ינתנו תמורת איתורו של מחמד סנואר, אחיו של יחיא ומספר 2 ברשימת המבוקשים של הארגון.

כמו כן, הוצע פרס של 200 אלף דולר עבור מידע מודיעיני שיביא לתפיסתו של ראפע סלאמה, מפקד גדודי עז א-דין אל קסאם. סכום נמוך בהרבה של 100 אלף דולר בלבד הוצע כפרס על ראשו של מחמד דף, פעיל בכיר נוסף בזרוע הצבאית של הארגון.

מקורות צבאיים מסבירים כי מדובר בצעד חריג שמטרתו לעודד מלשינים ומודיעים פוטנציאליים ברצועה לשתף פעולה עם ישראל ולהעביר מידע סודי אודות בכירי חמאס. הצעת פרסים כספיים נדיבים אמורה לשמש תמריץ משמעותי להעברת מידע מסוג זה.

נראה כי ישראל מגבירה מאמציה לפגוע בהנהגה הבכירה של חמאס, ולחסל מפקדים מובילים בארגון זה, במטרה לנטרל את מנגנון הטרור והפיגועים נגד ישראלים. הכרזה פומבית זו על פרסים כספיים נדיבים היא חלק ממאמץ מודיעיני זה, בתקווה לשבור את קשר השתיקה בקרב פעילי חמאס ולהניע מישהו עם גישה למידע סודי למסור אותו לידי ישראל.

בעבר נקט צה"ל בצעדים דומים של הצעת פרסים על ראשיהם של מחבלים ופעילים בולטים בארגוני טרור שונים. אולם הפעם מדובר בסכומי כסף חסרי תקדים שנועדו לשקף את רמת החשיבות הגבוהה שמייחסת ישראל לפגיעה בהנהגת חמאס ובפיקוד הצבאי שלו ברצועה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו