יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל חשף: ניסיון הונאה של חמאס עם בובות ילדים ממולכדות

צוות קרב של צה"ל חשף מארב מזויף של ארגון חמאס שכלל שימוש בבובות ילדים מחוברות לרמקולים, בניסיון למשוך את הכוחות לתוך מנהרה ממולכדת.

15:21 ,15/12/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כוחות צה"ל חשפו לאחרונה ניסיון מורכב של ארגון הטרור חמאס לבצע מהלך הונאה ולמשוך כוחות צבא ישראליים לתוך מארב. האירוע התרחש במהלך סריקות של לוחמי מילואים מצוות הקרב החטיבתי 261 של אוגדה 162 ברצועת עזה.

על פי דובר צה"ל, הכוחות איתרו מרחב ממולכד שכלל בובות ילדים שחוברו לרמקולים והשמיעו קולות בכי מזויפים. בנוסף, אותרו תיקי ילדים ליד פיר כניסה למנהרה, בניסיון ליצור מצג שווא של נוכחות ילדים באזור. מדובר בשיטה שנועדה למשוך את כוחות צה"ל אל תוך המנהרות, שם ממתינים מחבלי חמאס עם מטעני חבלה.

צוות הקרב חשף כי מערכת המנהרות עוברת בין מבנים אזרחיים ומתחת לבית ספר, מרפאה ומסגד. במסגד אף אותר חמ"ל של חמאס שכלל מערכות תצפית ומצלמות שהיו מכוונות לעבר חיילי צה"ל. כמו כן, אותרו במקום עמדות לשיגור טילים וזירת מטענים גדולה שיועדה לפגיעה בכוחותינו. נראה שחמאס השקיע מאמצים

צפו 

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו