יום חמישי, 19/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

צה"ל חיסל את המחבל שהחזיק ורצח את רב"ט נועה מרציאנו הי"ד

במבצע משותף של צה"ל ושב"כ, חוסלו שני מחבלי חמאס שהיו מעורבים בטבח ב-7 באוקטובר. הפעולה התבצעה באמצעות תקיפות מדויקות.

21:49 ,11/09/24
המשפחה
קרדיט: המשפחה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפעולות ממוקדות של צה"ל ושב"כ, חוסלו השבוע שני מחבלים בכירים בארגון הטרור חמאס שהיו מעורבים בטבח הרצחני שבוצע ב-7 באוקטובר. המחבלים, עבדאללה אבו ריאלה ואימן ח'אלד אחמד אבו אליחני, השתתפו בהוצאה לפועל של מתקפות טרור במהלך המלחמה הנמשכת, ומילאו תפקיד מרכזי באירועים הטרגיים באותו יום.

במסגרת פעילות משותפת של צה"ל, שב"כ ואמ"ן, חוסל עבדאללה אבו ריאלה, חבר בגדוד "שאטי" של חמאס. חיסולו התבצע באמצעות תקיפת כלי טיס של חיל האוויר בהכוונה מדויקת של גורמי מודיעין. אבו ריאלה נטל חלק משמעותי בטבח שבוצע ב-7 באוקטובר, והיה מעורב במתווים טרוריים נגד כוחות צה"ל במהלך המלחמה הנמשכת.

בנוסף, אבו ריאלה היה מעורב בהחזקתה של רב"ט נועה מרציאנו ז"ל, שנחטפה במהלך אותו טבח ונרצחה מאוחר יותר בבית החולים שיפאא בעזה. תפקידו הפעיל במתקפה, ובמיוחד בחטיפתה ורציחתה של מרציאנו, הפכו אותו למטרה חשובה ביותר עבור כוחות הביטחון הישראלים.

במבצע נוסף של צה"ל ושב"כ, חוסל אימן ח'אלד אחמד אבו אליחני, פעיל בכיר בזרוע ה"נ'חבה" של חמאס, אשר לקח חלק ישיר בטבח שנעשה במרחב מעבר ארז באותו יום גורלי. תקיפת המחבל בוצעה על ידי כלי טיס של חיל האוויר בהכוונת אוגדת עזה, והייתה תוצאה של שיתוף פעולה מודיעיני מדויק בין כוחות הביטחון השונים.

המחבלים שהיו חלק מהמתקפות האכזריות על אזרחים ישראלים ב-7 באוקטובר חוסלו כחלק ממאמץ מתמשך להרתיע את חמאס ולפגוע בתשתיות הטרור שלו, תוך כדי מתן דגש על איתור וחיסול של האחראים הישירים לאותם אירועים קטלניים.

החיסולים המדויקים של אבו ריאלה ואבו אליחני מדגישים את יכולות המודיעין המתקדמות של כוחות הביטחון הישראליים ואת יכולת הפעולה המהירה והממוקדת של צה"ל. החיסולים מהווים חלק ממבצע רחב שנועד להכות בלב תשתיות הטרור של חמאס, וכן למצות את הדין עם כל אלו שהיו מעורבים בפשעים נגד אזרחי ישראל.

בצה"ל ובשב"כ מדגישים כי המבצעים הללו יימשכו ככל שיידרש, וכי לא יינתן לאף אחד מהאחראים לפשעים שבוצעו באוקטובר האחרון להימלט מעונש. הלחימה נגד חמאס נמשכת על בסיס יום-יומי, כאשר דגש מיוחד ניתן על זיהוי וחיסול גורמים פעילים בארגון שהיו מעורבים בפעולות טרור נגד אזרחים וכוחות הביטחון.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו