יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

צה"ל חיסל את בכיר חמאס מוחמד חאמד ג'בארה בלבנון

בכיר חמאס בלבנון, מוחמד חאמד ג'בארה, חוסל בתקיפה ממוקדת בבקעא. צה"ל נערך לאפשרות של מטחי רקטות נוספים מצפון.

08:41 ,18/07/24
צילום מסך לפי סעיף 27 א
קרדיט: צילום מסך לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

צה"ל ממשיך במאבק נגד ארגון הטרור חמאס, והפעם בזירה הצפונית. דובר צה"ל דיווח על חיסולו של מוחמד חאמד ג'בארה, בכיר חמאס לבנון, בתקיפה ממוקדת באזור בקעא שבדרום מזרח לבנון. התקיפה התרחשה בעומק המדינה, כאשר כלי טיס ישראלי תקף רכב שבו נסע ג'בארה.

מוחמד חאמד ג'בארה נחשב לאחד מבכירי חמאס בלבנון, ולדמות מרכזית בפעילות הטרור של הארגון באזור. החיסול מהווה מכה קשה לארגון הטרור, ועל פי ההערכות עשוי להוביל להגברת המתח באזור הצפון ולהגברת הירי הרקטי לעבר ישראל.

כוחות הביטחון בישראל נערכים לאפשרות של מטחים נוספים מצפון, לאחר החיסול הדרמטי בעומק לבנון. בעבר, תקיפות מעין אלו גרמו לתגובה מהירה מצד ארגוני הטרור בלבנון ובסוריה.

החיסול של ג'בארה מגיע כחלק ממבצע מתמשך של צה"ל ושב"כ נגד בכירי הטרור בעזה, בגדה המערבית ובלבנון. מבצעים אלו נועדו לפגוע במנהיגות הצבאית של חמאס ושל ארגוני הטרור האחרים, ולהחליש את יכולתם להוציא לפועל מתקפות נגד ישראל.

בתקופה האחרונה, צה"ל ושב"כ מגבירים את פעילותם נגד חמאס, הכוללת חיסולים ממוקדים, תקיפות תשתיות טרור ומבצעים מיוחדים בשטחי האויב. הפעולות הללו נועדו לשבש את פעילות הטרור ולפגוע במנהיגי הארגונים, כדי להגן על בטחון אזרחי ישראל.

צפו בתיעודים 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו