יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל הרס את דירתו של המחבל שביצע את הפיגוע בחווארה • צפו

כוחות ביטחון ערכו הלילה מבצע רחב באיו"ש, שכלל הריסת ביתו של מחבל הפיגוע בחווארה ומעצר של 10 מבוקשים נוספים. כמו כן הוחרמו כלי נשק וכספי טרור

11:19 ,19/12/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כוחות הביטחון ביצעו הלילה סדרת פעולות מקיפה ברחבי יהודה ושומרון, שכללו הריסת ביתו של המחבל אוסמה בני פדל שביצע את הפיגוע בחווארה, וכן עשרות מעצרים, תפיסת נשק והחרמת כספי טרור.

במרכז הפעילות עמדה הריסת ביתו של המחבל שרצח באוגוסט האחרון את שי ואביעד ניגרקר בפיגוע ירי. ההריסה בוצעה על ידי לוחמי צה"ל, השב"כ ומג"ב בכפר עקרבה שבצפון הגדה המערבית.

במקביל, עצרו הכוחות 10 מבוקשים נוספים באיו"ש, חלקם מזוהים עם ארגון הטרור חמאס. כמו כן הוחרם נשק מסוג M-16 בכפר בית אומר, 40 כלי רכב בלתי חוקיים בכפר צוריף, ומעל 100 אלף שקל כספי טרור בכפר קרוות בני חסן.

מפקד פיקוד המרכז תמיר ידעי שיבח את הכוחות ואמר כי "נמשיך בפעילות אינטנסיבית נגד תשתיות הטרור הרצחניות בכל מקום בגדה, עד שיושמדו כליל". ידעי הוסיף כי המעצרים יאפשרו לכוחות הביטחון "להתקדם בפענוח וסיכול פיגועים נוספים שהיו בתכנון".

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו