שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

צה"ל: הושמדה תשתית תת-קרקע של כוח רדואן בדרום לבנון • צפו

לוחמי צה"ל, יחד עם יחידות מיוחדות, השמידו תשתית תת-קרקעית של חיזבאללה בדרום לבנון, שהתגלתה כמרכז לוגיסטי של הכוח

22:15 ,05/10/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במבצע מורכב בדרום לבנון, כוחות צה"ל, יחד עם יחידת יהל"ם ויחידת ההנדסה של פיקוד הצפון, השמידו תשתית תת-קרקעית שהייתה בשימוש כוח רדואן, הזרוע המיוחדת של חיזבאללה. התשתית נמצאה כ-300 מטרים מהגבול, אך לא חצתה לשטח ישראל.

המערכת, שאורכה כ-250 מטרים, שימשה את חיזבאללה כמרכז לוגיסטי, וכללה חדרי פיקוד, מקלחות, מטבח, מצבורי מזון ותיקי לחימה מוכנים. בתשתית אותרו גם אמצעי לחימה רבים שכוונו לשימוש כנגד אזרחי ישראל.

כוחות הקרב של חטיבת הצנחנים ממשיכים לפעול בדרום לבנון, בעימותים ישירים עם מחבלי חיזבאללה. במהלך המבצע, חוסלו עשרות מחבלים במפגשים פנים אל פנים ובשיתוף אש מהאוויר. הכוחות פועלים במרחבים בנויים והרריים, כאשר הם נתקלים בתשתיות טרור נוספות המופעלות כנגד אזרחי ישראל.

פעולות ההשמדה בוצעו בשיתוף עם אגף ההנדסה והבינוי של משרד הביטחון, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים להרס ואיטום התשתית. אלוף-משנה עומר, מפקד ההנדסה של פיקוד הצפון, הדגיש את החשיבות של המבצע כחלק מהמאמץ הכולל למיגור תשתיות הטרור של חיזבאללה באזור.

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו