שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

פרגוואי תעביר בחזרה את שגרירותה לירושלים; החמישית בעולם

פרגוואי הודיעה כי תפתח בחזרה שגרירות בירושלים ותצטרף ל-4 המדינות שכבר עשו זאת. נשיא פרגוואי יחנוך השנה את השגרירות בבירת ישראל.

08:57 ,16/08/23
משרד החוץ
קרדיט: משרד החוץ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מדינת פרגוואי הודיעה כי בכוונתה לפתוח מחדש את השגרירות שלה בירושלים, ובכך להצטרף לרשימת המדינות שהעבירו את שגרירויותיהן לבירת ישראל.

שר החוץ אלי כהן נפגש אמש עם נשיא פרגוואי סנטיאגו פנייה, שעות ספורות לאחר כניסתו לתפקיד. בפגישה הובהר כי הנשיא יחנוך השנה את שגרירות ארצו בירושלים.

פרגוואי תהפוך בכך למדינה החמישית שתעביר את שגרירותה לבירת ישראל, אחרי ארה"ב, גואטמלה, הונדורס וקוסטה ריקה. ישראל מצדה תפתח מחדש את שגרירותה באסונסיון בירת פרגוואי.

זוהי התפתחות חשובה ומבורכת, המחזקת את מעמדה של ירושלים כבירת ישראל. יש לקוות שמדינות נוספות ילכו בעקבות פרגוואי ויעבירו גם הן את שגרירויותיהן לירושלים בהמשך.

שר החוץ אלי כהן נפגש אמש עם נשיא פרגוואי הנכנס, סנטיאגו פנייה, שעות ספורות לאחר טקס ההשבעה החגיגי.
השר כהן ונשיא פרגוואי החליטו כי פרגוואי תעביר עוד השנה את שגרירותה לירושלים בירת ישראל, וכי ישראל תחזור ותפתח שגרירית באסונסיון בירת פרגוואי.
שר החוץ כהן הזמין את הנשיא פנייה להגיע לישראל לחנוכת השגרירות בירושלים, ונענה כי בכוונת הנשיא להגיע עוד השנה לארץ לפתיחת השגרירות בירושלים.

שר החוץ אלי כהן: ״אנחנו ממשיכים לחזק את מעמדה הבינ״ל של ירושלים כבירת הנצח של מדינת ישראל. הזמנתי את נשיא פרגוואי, סנטיאגו פנייה, להגיע עוד השנה לביקור נשיאותי בישראל, ולחנוך את שגרירות פרגוואי בירושלים, בירת ישראל.
פתיחת שגרירות פרגוואי בירושלים, ושגרירות ישראל באסונסיון יחזקו את מעמדה האזורי והבינ״ל של ישראל ואת הקשרים החשובים בין המדינות. נמשיך ונחזק את הקשר ההיסטורי החשוב עם מדינות אמריקה הלטינית, שעמדו לצד מדינת ישראל והעם היהודי.

משרד החוץ

קרדיט: משרד החוץ

משרד החוץ

קרדיט: משרד החוץ

קרדיט: משרד החוץ

קרדיט: משרד החוץ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו