יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

פציעה קשה: ילד גפל מגובה בתלמוד תורה בב"ב ופונה במצב אנוש

ילד כבן 10 נפצע באורח קשה ממצב חבלת ראש לאחר נפילה מגובה של כ-2 מטרים במוסד חינוכי בבני ברק. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים שיבא.

13:53 ,08/04/24
איחוד הצלה
קרדיט: איחוד הצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לפי הודעה שפרסמה דוברות מגן דוד אדום הבוקר, אירוע חריג אירע במוסד חינוכי בעיר בני ברק. בשעה 10:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על ילד שנפצע ככל הנראה לאחר שנפל מגובה של כשני מטרים במוסד החינוכי.

צוותים רפואיים של מד"א הוזעקו למקום האירוע וחובשים ופראמדיקים של מד"א החלו להעניק טיפול רפואי לילד שנפצע בנפילתו. מחובשי מד"א נמסר כי הילד נפצע באורח קשה ולקה בפציעת ראש חמורה, חבלת ראש.

לאחר טיפול רפואי ראשוני במקום, הועבר הילד הפצוע שגילו כ-10 לפינוי במסוק אווירי לבית החולים שיבא בתל השומר, כשמצבו מוגדר כקשה.

נסיבות האירוע הקשה במוסד החינוכי בבני ברק טרם הובהרו, אך דובר צה"ל ציין כי הילד כנראה נפל מגובה של כשני מטרים וכתוצאה מכך נגרמה לו החבלה הקשה בראש.

מקרים בהם נפגעים ילדים בבתי ספר או גני ילדים הם מקרים חמורים ביותר ומחייבים בדיקה יסודית של הנסיבות. קיימת חשיבות רבה בשמירה על בטיחות ילדים וצמצום סיכונים במוסדות החינוך.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו