יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

פעילות צה"ל בדרום לבנון: מפקד חיזבאללה חוסל בעומק השטח

צה"ל חיסל את מפקד מתחם א-טייבה של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון והרחיב את פעילותו ברצועת עזה. כ-150 מטרות הותקפו הלילה בעזה ובלבנון

08:50 ,18/10/24
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך הלילה האחרון, צה"ל ביצע חיסול ממוקד של מפקד מתחם א-טייבה, אחד המפקדים הבכירים של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. מבצע זה, המהווה חלק ממאמצי ההשתלטות על תשתיות טרור בלבנון, מצטרף לפעולה רחבה יותר ברצועת עזה.

צוות הקרב של חטיבת גבעתי הצטרף לפעילות הקרקעית של אוגדה 162 במרחב ג'באליה בצפון הרצועה. במהלך היממה האחרונה, הכוחות חיסלו עשרות מחבלים בקרבות פנים אל פנים ובתקיפות ממוקדות מהאוויר. במקביל, חיל האוויר תקף שורת מטרות נוספות במרחב זה והשמיד תשתיות טרור, לרבות מחסני אמצעי לחימה, עמדות צליפה ותצפית, ופירי שיגור.

במרכז הרצועה, כוחות אוגדה 252 תקפו מבנה צבאי בו פעלו מחבלים במהלך היממה האחרונה, והמשיכו לפעול נגד יעדי טרור במרכז ובדרום הרצועה.

גם בדרום לבנון, הכוחות לא הפסיקו לרגע. חיל האוויר הישראלי, בשיתוף פעולה עם כוחות הקרקע, תקף כ-150 מטרות בעזה ובלבנון, בהן מחסני נשק, עמדות שיגור ופירי מנהרות. בעומק לבנון, הכוחות השמידו תשתיות צבאיות השייכות לחיזבאללה והמשיכו לחתור להפסקת פעילות הטרור באזור.

במסגרת הפעולה, חיל האוויר המשיך לתקוף עמדות חיזבאללה בעומק לבנון במטרה להחליש את יכולותיהם, תוך הפעלת לחץ מתמשך על הארגון, כאשר מאות מטרות טרור הושמדו במבצע משולב זה.

דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו