יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

פיצוץ בעת תידלוק אונייה במרינה באשדוד, 3 גברים נפצעו

כוחות הצלה ומד"א טיפלו ב-3 פצועים בפיצוץ תידלוק אונייה במרינת אשדוד, 2 במצב בינוני עם כוויות ו-1 קל, משטרה חוקרת את נסיבות האירוע

13:17 ,03/08/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כוחות משטרה ומד"א הוזעקו היום לחוף גיל באשדוד בעקבות דיווח על פיצוץ שאירע במהלך תידלוק אונייה במרינה. על פי הדיווחים, 3 גברים נפצעו מהפיצוץ, 2 מהם במצב בינוני עם כוויות ואחד קל. אנשי מד"א ואיחוד הצלה טיפלו בפצועים ופינו אותם לבתי חולים. המשטרה סגרה את הזירה ופתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

דניאל בוקובזה ראש סניף אשדוד ושלומי הרוש חובש באיחוד הצלה מסרו: "מדובר בפיצוץ שאירע בזמן תידלוק אוניה העוגנת במרינה, בסיוע חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי לגבר כבן 47 ולצעיר בן 18 עם כוויות בפלג גופם העליון כשהם במצב בינוני ולנפגע נוסף במצב קל."

פראמדיק מד"א שחר אדרי וחובש רפואת חירום במד"א אוראל אסולין סיפרו: "כשהגענו למרינה הובילו אותנו אל שלושת הגברים שישבו על המזח כשהם סובלים מכוויות בכל חלקי גופם. הענקנו להם טיפול רפואי מתקדם בשטח ופינינו אותם לבתי החולים כשמצבם בינוני וקל."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו