יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

פיגוע רודף פיגוע: החייל עידו ברוך ז"ל נרצח בפיגוע ירי בשומרון

הותר לפרסום כי חייל צה"ל נהרג היום (שלישי) בפיגוע הירי המחריד בשומרון, במהלכו מחבלים ירו מרכב לעבר לוחמי צה"ל

19:20 ,11/10/22
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הותר לפרסום כי חייל צה"ל נהרג היום (שלישי) בפיגוע הירי המחריד בשומרון, במהלכו מחבלים ירו מרכב לעבר לוחמי צה"ל שביצעו פעילות מבצעית לאבטחת האזור ולהגנת התושבים.

מדובר צה"ל נמסר כי לוחם צה"ל נהרג מוקדם יותר היום (ג'), בפיגוע ירי סמוך ליישוב שבי שומרון, במהלכו מחבלים ירו מרכב לעבר לוחמי צה"ל שביצעו פעילות מבצעית לאבטחת האזור ולהגנת התושבים. כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המחבלים. הודעה נמסרה למשפחת הלוחם. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

מיו"ר המועצה המקומית שומרון דגן נמסר: "מרקם החיים של תומכי הטרור בשכם שווה יותר מהדם של אזרחי מדינת ישראל. זה עולה בדם של אזרחים, זה עולה בדם של חיילים, זה עולה בדם של מאבטחים במחסומים.

אנחנו דורשים מהממשלה הזו להתעשת היא צריכה ללכת הביתה כי היא מפקירה את החיים של אזרחי מדינת ישראל וגם של החיילים. שנו את הפרדיגמה תפסיקו להעדיף את מרקם החיים של האויבים שלנו על החיים של אזרחי מדינת ישראל"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו